emimari Napisano 3 Maj 2014 Napisano 3 Maj 2014 Cześć, chciałam poddać Waszej ocenie moje ostatnie wizualizacje. Są one jeszcze w trakcie zmian, więc mam nadzieję, że wszelkie Wasze sugestie udałoby mi się wprowadzić w życie. Nie mogę ingerować w projekt wnętrza. Pozdrawiam
jacekszy0 Napisano 3 Maj 2014 Napisano 3 Maj 2014 Ja bym balansem kolorów podziałał żeby wszystko zrobić bardziej białe niż takie wpadające w czerwień jak teraz przebarwione jest i byłoby cacy :P
skalpel3d Napisano 3 Maj 2014 Napisano 3 Maj 2014 -na pierwszym ujęciu dopracuj color mapping bardzo nieładne przepalenie masz na krzesłach, masz na frame buffer przycisk force color clamping bo dzięki niemu będziesz miała informacje gdzie powstają nieładne przepalanie albo gdzie render nie wyrabia z barwami czasami trzeba zmienić model color mappingu -czy nie masz przypadkiem materiałów typu standard na ścianach i suficie szczególnie przy suficie podwieszanym powstaje efekt na styku lekkiego świecenia no chyba że to niskie parametry HSph w irradiance map - materiał na komplecie jest płaski i niedokładnie zmapowany przydałby się jakiś albo displacenment albo normal map zastosowany - na trzecim ujęciu popraw zbiegi w kamerze
emimari Napisano 3 Maj 2014 Autor Napisano 3 Maj 2014 jacekszy0 - racja skalpel3d - Nie wiedziałam o force color clamping-sprawdzę, mam nadzieję że jest w maxowym Frame Bufferze ponieważ Vrayowego nie stosuję - Sprawdzę materiały aczkolwiek pilnuję żeby wszystko było vrayowe, w razie czego podniosę HSph - Materiał na komplecie - czyli kanapie i fotelu? Mam tam Bumpa, sprawdzę z displacement Wprowadzę zmiany i wrzucę poprawki. Dziękuję:)
skalpel3d Napisano 3 Maj 2014 Napisano 3 Maj 2014 Warto jest przejsc w pracy na frame buffera od vraya a szczególnie jeśli przesiądziesz się na vray 3 który ma mocno rozbudowany system wewnętrznej postprodukcji już w samym maxie natomiast jeśli używasz buffera maxowego to warto zaopatrzyć się w taki plugin http://www.monotoneminimal.com/vfb
emimari Napisano 3 Maj 2014 Autor Napisano 3 Maj 2014 Nie korzystam z frame buffera od vraya ponieważ przy używaniu batch rendering nie umiem lub nie można zachować ich ustawień. Robiłam nawet post z przykładami dotyczący tego ale nikt nie odpowiedział. Dlatego też nie chcę się do niego za bardzo przywiązywać skoro i tak nie będę mogła z niego korzystać. Chyba że jednak jest możliwość zapisania w serii renderów z poprawkami v-raya?
emimari Napisano 7 Maj 2014 Autor Napisano 7 Maj 2014 Próbowałam zdziałać coś z force color clamping, ale nie do końca wiem jak interpretować tego wyniki, jaki efekt w color clamping świadczy o tym, że nie ma prześwietlenia? Wysłane z mojego GT-P7300 przy użyciu Tapatalka
skalpel3d Napisano 7 Maj 2014 Napisano 7 Maj 2014 ogólnie zasada jest dosyć prosta jeśli wyłączysz ten guzik to w przypadku gdy jakiś kolor wychodzi poza granice (tak jest w przypadku przepaleń) pojawią ci się różnorodne barwy na czystym renderze czarny kolor świadczy o najmocniejszym przekroczeniu granicznym koloru im jaśniejsza barwa tym mniejsze przepalenie w ogólnie jeśli nie ma przepaleń to nie będzie tego typu podbarwień lub jeśli wciśniesz view clamped color wtedy na ekranie powinien być jednolity kolor w przypadku gdy pojawiaj ci się kontury jakiś części obrazka renderowanego w takim przypadku masz w tych miejscach przepalenia
emimari Napisano 7 Maj 2014 Autor Napisano 7 Maj 2014 Super, dziękuję:-) Wysłane z mojego GT-P7300 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się