Jump to content

Wizualizacja wnętrza-salon,jadalnia,kuchnia


emimari
 Share

Recommended Posts

Cześć,

chciałam poddać Waszej ocenie moje ostatnie wizualizacje. Są one jeszcze w trakcie zmian, więc mam nadzieję, że wszelkie Wasze sugestie udałoby mi się wprowadzić w życie. Nie mogę ingerować w projekt wnętrza.

 

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

-na pierwszym ujęciu dopracuj color mapping bardzo nieładne przepalenie masz na krzesłach, masz na frame buffer przycisk force color clamping bo dzięki niemu będziesz miała informacje gdzie powstają nieładne przepalanie albo gdzie render nie wyrabia z barwami czasami trzeba zmienić model color mappingu

-czy nie masz przypadkiem materiałów typu standard na ścianach i suficie szczególnie przy suficie podwieszanym powstaje efekt na styku lekkiego świecenia no chyba że to niskie parametry HSph w irradiance map

- materiał na komplecie jest płaski i niedokładnie zmapowany przydałby się jakiś albo displacenment albo normal map zastosowany

- na trzecim ujęciu popraw zbiegi w kamerze

Link to comment
Share on other sites

jacekszy0 - racja

skalpel3d

- Nie wiedziałam o force color clamping-sprawdzę, mam nadzieję że jest w maxowym Frame Bufferze ponieważ Vrayowego nie stosuję

- Sprawdzę materiały aczkolwiek pilnuję żeby wszystko było vrayowe, w razie czego podniosę HSph

- Materiał na komplecie - czyli kanapie i fotelu? Mam tam Bumpa, sprawdzę z displacement

Wprowadzę zmiany i wrzucę poprawki.

Dziękuję:)

Link to comment
Share on other sites

Nie korzystam z frame buffera od vraya ponieważ przy używaniu batch rendering nie umiem lub nie można zachować ich ustawień. Robiłam nawet post z przykładami dotyczący tego ale nikt nie odpowiedział. Dlatego też nie chcę się do niego za bardzo przywiązywać skoro i tak nie będę mogła z niego korzystać. Chyba że jednak jest możliwość zapisania w serii renderów z poprawkami v-raya?

Link to comment
Share on other sites

Próbowałam zdziałać coś z force color clamping, ale nie do końca wiem jak interpretować tego wyniki, jaki efekt w color clamping świadczy o tym, że nie ma prześwietlenia?

 

Wysłane z mojego GT-P7300 przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

ogólnie zasada jest dosyć prosta jeśli wyłączysz ten guzik to w przypadku gdy jakiś kolor wychodzi poza granice (tak jest w przypadku przepaleń) pojawią ci się różnorodne barwy na czystym renderze czarny kolor świadczy o najmocniejszym przekroczeniu granicznym koloru im jaśniejsza barwa tym mniejsze przepalenie w ogólnie jeśli nie ma przepaleń to nie będzie tego typu podbarwień lub jeśli wciśniesz view clamped color wtedy na ekranie powinien być jednolity kolor w przypadku gdy pojawiaj ci się kontury jakiś części obrazka renderowanego w takim przypadku masz w tych miejscach przepalenia

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy