Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Cześć, czy jest możliwość utworzenia klatek od ujemnej wartości w czasie, w modyfikatorze cloth?

Otóż mam pewien obiekt którego animacja zaczyna się w od UJEMNEJ KLATKI i na ten obiekt naniosłem tkanine, teraz gdy prubuje zasymulować całość nic się nie dzieje aż do momentu gdy suwak czasowy dojdzie do 1 klatki, potem już jest wszytko dobrze . Próbowałem z różnymi opcjami "use target state" czy "truncate simulation" ... z drugą opcją udało się zasymulować poprawnie tkanine w ujemnym czasie, ale po utworzeniu klatek animacja stoi w miejscu dopiero od 1 klatki tkanina zaczyna sie poruszać.

 

Jeśli modyfikator ten niepotrafi tego, może jest jakiś plugin do maxa który problem rozwiąże?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 791
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

W maxie w modyfikatorze Cloth w rolecie "simulation Parameters" (trzeba przewinąć w dół) jest parametr 'Start Frame' - to on decyduje od kiedy jest liczona symyulacja. Zrobiłem test - ustawiłem start frame na -50. Symulacja jest liczona od -50 i tak też jest poprawnie wyświetlana we viewporcie. Zero problemu. Pozdro

Napisano
  • Autor

Dzieki bardzo za pomoc, obydwa rozwiazania działają.

 

Heh jak mogłem niezauważyć tego parametru , widziłem "End Frame" i brakowlao mi właśnie startu abył przecierz wyżej.

 

Wyprubowałem też sposób z reactorem cloth i wszystko działa w porzadku do momentu gdy obiekt na który opadł materiał zaczyna się przesówać. Materiał pozostaje w miescu a przesówa się tylko sam obiekt.

Może i to banalny problem ale nieznam sie dobrze na reaktorze.

 

No żeczywiscie problem okazał sie banalny, w "reactor -proporties" trzeba zaznaczyć "Unyielding" , opcja decyduje o tym czy object ma się poruszać.

 

A co do "truncate simulation" służy to do zasymulowania puzniejszych etapów w naszej animacji z pominięciem wybranych momentów. Należy wybrać kolejną klatkę od której symulacja ma zostać wznowiona i wcisnąć truncate simulation.

Edytowane przez lsebastian

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.