Trisquote Napisano 10 Maj 2014 Napisano 10 Maj 2014 Witajcie, Tym razem Citroen DS4. Soft to samo co zwykle czyli 3ds max + V-Ray + Photoshop. Pozdrawiam
FF Napisano 10 Maj 2014 Napisano 10 Maj 2014 Model miejscami kuleje, wbiłbym go tez z 1cm w ziemie. Generalnie spoko.
Trisquote Napisano 10 Maj 2014 Autor Napisano 10 Maj 2014 FF Z założenia nie miał być ideaolo - poly koło 80tys nie licząc opon dodanych tylko do renderingu. Dzięki za opinię :) Plasti powinno śmigać, odśwież ;P
skalpel3d Napisano 10 Maj 2014 Napisano 10 Maj 2014 model całkiem całkiem, natomiast rig jakiś nienaturalny dziwne światło Studyjne fajne tylko strasznie sypie ci się aa na krawędziach refleksów
Trisquote Napisano 14 Maj 2014 Autor Napisano 14 Maj 2014 skalpel3d co według Ciebie jest żle z tym rigiem, że sprawa wrażenie nienaturalnego ? Odnośnie AA to tak jak kiedyś zalecałeś użyłem filtru lanczos ale wygląda na to, że jeszcze muszę się trochę pobawić jego ustawieniem :P
olaf Napisano 17 Maj 2014 Napisano 17 Maj 2014 studio wyglada jak rasowy photoshop. Model bardzo fajny, wizka rownież. Studio ma ciekawa stylistyke, ale mysle ze nie taki byl zamiar.
Trisquote Napisano 18 Maj 2014 Autor Napisano 18 Maj 2014 dzięki za rekomendację i za wszystkie opinie ; ) olaf co masz na myśli pisząc, że studio wygląda jak rasowy photoshop? Zamysł studia a właściwie renderów studyjnych był taki aby podkreślić jak najwięcej tych dziwacznych zagięć itd samochodu.
olaf Napisano 18 Maj 2014 Napisano 18 Maj 2014 wiesz jak kiedys kolorowano szkice koncepcyjne w photoshopie - jeżeli faktycznie chciales podkreslic wszytkie linie to pewnie i tak taki efekt osiągniesz chyba ze lekko to złagodzisz - to zalezy jak Tobie bardziej odpowiada.
Rekomendowane odpowiedzi