Napisano 10 Maj 201410 l Witam, mam mały problem. Chcę nałożyć na krawędź krzesła przykładową sklejkę: Krzesło: Kiedy próbuje to zmapować (unwrap uvw), wychodzi mi coś takiego: Teraz moje pytanie: Jak mam wyprostować moje krawędzie tak aby nałożyć tą teksturę? Próbowałem to robić przesuwając vertexy (ale chyba jest jakiś szybszy sposób? - taką metodą gubią mi się proporcje). Może ma ktoś jakiegoś tutoriala albo mógłby mi to jakoś wytłumaczyć? Będę wdzięczny, pozdrawiam
Napisano 10 Maj 201410 l Soft zgaduję że 3ds. Możesz całkiem uniknąć problemu mapowania, puszczając tyle edge-loopów ile warstw sklejki ma profil, przypisac im różne material id i dać na krawędź materiał multi/subobject z różnymi kolorami.
Napisano 10 Maj 201410 l Autor Tak soft to 3ds max. Nie pomyślałem o tym rozwiązaniu, sprytne dzięki! Jednak chciałbym się dowiedzieć jak to zrobić z poziomu unwrapa bo wiem, że tak się da, a przyda się na przyszłość taka wiedza ;)
Napisano 10 Maj 201410 l Unfold Strip from Loop http://docs.autodesk.com/3DSMAX/16/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-EA10E59F-DE7F-497E-B399-6CF213A02C8D.htm,topicNumber=d30e263547 ctrl+F i szukasz: Unfold Strip from Loop
Napisano 11 Maj 201410 l Albo - Reshape Elements i Straighten Selection. Prostuje UV island automatem.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto