Jump to content
  • 0
bawell

Odbicie lustrzane obiektu i jego edycja za pomocą rodzica.

Question

Witam, projektuje scenę gry (pinball), która zawiera symetryczne elementy.

Chciałbym odbić lustrzanie jeden z takich elementów w taki sposób, aby zmiany wprowadzane na jego rodzicu automatycznie przypisywały się również do potomka.

 

Coś jak MoGraph >> Cloner

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Jak Ci nie wystarczy Symmetry,to mozesz użyć np.Instance z constraintem Mirror(zaznnaczasz w OM-tags-character tags-constraint i na tagu ustawiasz Mirror)

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Symmetry byłoby dobre, ale nie wiem jak tam ustawić większą odległość między elementami.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Symmetry byłoby dobre, ale nie wiem jak tam ustawić większą odległość między elementami.

Symetry dziala w ten sposob ze odbija wzdluz osi ktora przechodzi przez obiekt symetry. To jak daleko jest obiekt po drugiej stronie zalezy od tego jak daleko jest od osi symmetry. To proste lustrzane odbicie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy