Jump to content

bawell

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About bawell

  • Rank
    Member
  1. Symmetry byłoby dobre, ale nie wiem jak tam ustawić większą odległość między elementami.
  2. Witam, projektuje scenę gry (pinball), która zawiera symetryczne elementy. Chciałbym odbić lustrzanie jeden z takich elementów w taki sposób, aby zmiany wprowadzane na jego rodzicu automatycznie przypisywały się również do potomka. Coś jak MoGraph >> Cloner
  3. Gra jest dosyć prosta i chyba ręcznie narysuje światło padające poza obiektem. Ewentualnie kolorowe światło + separacja kolorów w Photoshopie.
  4. Cześć, mam pytanie do speców z Cinemy 4D Szef zaproponował abyśmy zrobili pinballa w pseudo 3D. (obrazki spłaszczone do png.) Teraz uwaga, bo mogę zamotać. Elementy muszą być wyeksportowane w kilku stanach tak, aby można byłoby symulować efekty świetlne po uderzeniu kulki. Sam element w kilku stanach wyeksportować to nie problem, ale czy da się wyrenderować sam element i światło, które pada na niego i jego okolice nie wliczając w to tła, które się pod nim znajduje i innych sąsiadujących elementów? Przełączniki w object manager zdają się nie spełniać moich oczekiwań, bo światło ucieka wraz z wyłączeniem tła.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy