Jump to content
  • 0
bawell

Eksport obiektów i ich oświetlenia do przezroczystości.

Question

Cześć, mam pytanie do speców z Cinemy 4D

Szef zaproponował abyśmy zrobili pinballa w pseudo 3D. (obrazki spłaszczone do png.)

 

Teraz uwaga, bo mogę zamotać.

 

Elementy muszą być wyeksportowane w kilku stanach tak, aby można byłoby symulować efekty świetlne po uderzeniu kulki.

Sam element w kilku stanach wyeksportować to nie problem, ale czy da się wyrenderować sam element i światło, które pada na niego i jego okolice nie wliczając w to tła, które się pod nim znajduje i innych sąsiadujących elementów? Przełączniki w object manager zdają się nie spełniać moich oczekiwań, bo światło ucieka wraz z wyłączeniem tła.

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

To znaczy chcesz wyeksportować światło z alpha? Nie da się.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

a gdyby tak na biały diffuse świeciło to światło, które chcesz wyrenderować z alfą, a potem w PS wsadzić ten render jako layer mask jednolicie białej warstwy (albo warstwy w innym kolorze światła)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Gra jest dosyć prosta i chyba ręcznie narysuje światło padające poza obiektem.

Ewentualnie kolorowe światło + separacja kolorów w Photoshopie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

A multipass naprawdę nie da rady?O ile dobrze rozumiem,to wystarczą osobne passy dla koloru i oswietlenia

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy