Napisano 13 Maj 201410 l Witam, projektuje scenę gry (pinball), która zawiera symetryczne elementy. Chciałbym odbić lustrzanie jeden z takich elementów w taki sposób, aby zmiany wprowadzane na jego rodzicu automatycznie przypisywały się również do potomka. Coś jak MoGraph >> Cloner
Napisano 13 Maj 201410 l Jak Ci nie wystarczy Symmetry,to mozesz użyć np.Instance z constraintem Mirror(zaznnaczasz w OM-tags-character tags-constraint i na tagu ustawiasz Mirror)
Napisano 13 Maj 201410 l Autor Symmetry byłoby dobre, ale nie wiem jak tam ustawić większą odległość między elementami.
Napisano 13 Maj 201410 l Symmetry byłoby dobre, ale nie wiem jak tam ustawić większą odległość między elementami. Symetry dziala w ten sposob ze odbija wzdluz osi ktora przechodzi przez obiekt symetry. To jak daleko jest obiekt po drugiej stronie zalezy od tego jak daleko jest od osi symmetry. To proste lustrzane odbicie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto