Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, projektuje scenę gry (pinball), która zawiera symetryczne elementy.

Chciałbym odbić lustrzanie jeden z takich elementów w taki sposób, aby zmiany wprowadzane na jego rodzicu automatycznie przypisywały się również do potomka.

 

Coś jak MoGraph >> Cloner

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak Ci nie wystarczy Symmetry,to mozesz użyć np.Instance z constraintem Mirror(zaznnaczasz w OM-tags-character tags-constraint i na tagu ustawiasz Mirror)

Napisano
Symmetry byłoby dobre, ale nie wiem jak tam ustawić większą odległość między elementami.

Symetry dziala w ten sposob ze odbija wzdluz osi ktora przechodzi przez obiekt symetry. To jak daleko jest obiekt po drugiej stronie zalezy od tego jak daleko jest od osi symmetry. To proste lustrzane odbicie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności