bawell Napisano 13 Maj 2014 Napisano 13 Maj 2014 Witam, projektuje scenę gry (pinball), która zawiera symetryczne elementy. Chciałbym odbić lustrzanie jeden z takich elementów w taki sposób, aby zmiany wprowadzane na jego rodzicu automatycznie przypisywały się również do potomka. Coś jak MoGraph >> Cloner
zimny Napisano 13 Maj 2014 Napisano 13 Maj 2014 Jak Ci nie wystarczy Symmetry,to mozesz użyć np.Instance z constraintem Mirror(zaznnaczasz w OM-tags-character tags-constraint i na tagu ustawiasz Mirror)
bawell Napisano 13 Maj 2014 Autor Napisano 13 Maj 2014 Symmetry byłoby dobre, ale nie wiem jak tam ustawić większą odległość między elementami.
ndru Napisano 13 Maj 2014 Napisano 13 Maj 2014 Symmetry byłoby dobre, ale nie wiem jak tam ustawić większą odległość między elementami. Symetry dziala w ten sposob ze odbija wzdluz osi ktora przechodzi przez obiekt symetry. To jak daleko jest obiekt po drugiej stronie zalezy od tego jak daleko jest od osi symmetry. To proste lustrzane odbicie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się