deshu Napisano 16 Maj 2014 Napisano 16 Maj 2014 (edytowane) Hejka Jakiś czas temu zacząłem pisać w maxscrypcie prototyp pluginu do maxa, który pozwala na tworzenie animowanych "fraktali" na podstawie zadanej geometrii. Powstała działająca, choć nie wolna od błędów, wersja, którą chcę się z wami podzielić. Link: http://www.deshu.pl/OUT/fractool/DSH_Fractool.ms Plik należy umieścić w max/scripts/startup Przykładowe animacje: Prezentacja i step by step: https://vimeo.com/95556208 Jeżeli ktoś ma ochotę rozwijać plugin we własnym zakresie, to proszę bardzo. Ja niestety nie mogę obiecać żadnych regularnych updatów. Kontakt mailowy: [email protected] Edytowane 16 Maj 2014 przez deshu
Azbesty Napisano 17 Maj 2014 Napisano 17 Maj 2014 deshu a to nie jest po prostu zwykły array jak w blenderze + empty jako punkt obrotu offsetu itp..
xmass Napisano 18 Maj 2014 Napisano 18 Maj 2014 Świetnie się zapowiada! Shot5 kosi! Potestuje w wolnym czasie. Dzięki!
deshu Napisano 18 Maj 2014 Autor Napisano 18 Maj 2014 deshu a to nie jest po prostu zwykły array jak w blenderze + empty jako punkt obrotu offsetu itp.. Możliwe. Problem w tym że jeszcze nie wmontowali blendera w maxa:) Można tym zrobić liście, roślinki? Pewnie tak. W ref. geo można podpiąć dowolną geometrie. Świetnie się zapowiada! Shot5 kosi! Potestuje w wolnym czasie. Dzięki! Dzięki:) Wrzuć tu w wątek jak coś wyrenderujesz!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się