maRTuSKawnttx Napisano 19 Maj 2014 Napisano 19 Maj 2014 Witam, mam pytanie i proszę o pomoc. Co zrobić gdy pobrane obiekty 3d wstawione poprzez merge do mojej sceny wyswietlają się na czarno?
2013 Napisano 19 Maj 2014 Napisano 19 Maj 2014 Znaczy to, że pewnikiem są face odwrotnie. Zaznacz wszystkie poligony i skorzystaj z FLIP, albo zastosuj modyfikator NORMAL.
Dynamico Napisano 20 Maj 2014 Napisano 20 Maj 2014 Ewentualnie materiały na tych obiektach to materiały V-ray a Ty go nie masz zainstalowanego lub np. w konfiguracji masz ustawiony scanline, MR.
maRTuSKawnttx Napisano 20 Maj 2014 Autor Napisano 20 Maj 2014 Czy mogę Was prosic zeby opisac krok po kroku jak to zrobic. (modyfikator normal nic nie zmienia) - - - Połączono posty - - - v ray tez nie mam, jest tylko mental
skalpel3d Napisano 20 Maj 2014 Napisano 20 Maj 2014 Moze być tak że model ma właśnie nadany materiał vray :) Zaznacz obiekt i nadaj mu pierwszy lepszy materiał z mental albo standardowy maxowy i zobacz czy teraz model przestanie być czarny jeśli tak to znaczy że był pokryty niekompatybilnym materiałem z rendererem na jakim pracujesz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się