Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Znaczy to, że pewnikiem są face odwrotnie.

Zaznacz wszystkie poligony i skorzystaj z FLIP, albo zastosuj modyfikator NORMAL.

Napisano

Moze być tak że model ma właśnie nadany materiał vray :) Zaznacz obiekt i nadaj mu pierwszy lepszy materiał z mental albo standardowy maxowy i zobacz czy teraz model przestanie być czarny jeśli tak to znaczy że był pokryty niekompatybilnym materiałem z rendererem na jakim pracujesz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności