Napisano 19 Maj 201410 l Witam, mam pytanie i proszę o pomoc. Co zrobić gdy pobrane obiekty 3d wstawione poprzez merge do mojej sceny wyswietlają się na czarno?
Napisano 19 Maj 201410 l Znaczy to, że pewnikiem są face odwrotnie. Zaznacz wszystkie poligony i skorzystaj z FLIP, albo zastosuj modyfikator NORMAL.
Napisano 20 Maj 201410 l Ewentualnie materiały na tych obiektach to materiały V-ray a Ty go nie masz zainstalowanego lub np. w konfiguracji masz ustawiony scanline, MR.
Napisano 20 Maj 201410 l Autor Czy mogę Was prosic zeby opisac krok po kroku jak to zrobic. (modyfikator normal nic nie zmienia) - - - Połączono posty - - - v ray tez nie mam, jest tylko mental
Napisano 20 Maj 201410 l Moze być tak że model ma właśnie nadany materiał vray :) Zaznacz obiekt i nadaj mu pierwszy lepszy materiał z mental albo standardowy maxowy i zobacz czy teraz model przestanie być czarny jeśli tak to znaczy że był pokryty niekompatybilnym materiałem z rendererem na jakim pracujesz
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto