Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam pytanie i proszę o pomoc. Co zrobić gdy pobrane obiekty 3d wstawione poprzez merge do mojej sceny wyswietlają się na czarno?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 837
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Znaczy to, że pewnikiem są face odwrotnie.

Zaznacz wszystkie poligony i skorzystaj z FLIP, albo zastosuj modyfikator NORMAL.

Napisano

Ewentualnie materiały na tych obiektach to materiały V-ray a Ty go nie masz zainstalowanego lub np. w konfiguracji masz ustawiony scanline, MR.

Napisano
  • Autor

Czy mogę Was prosic zeby opisac krok po kroku jak to zrobic. (modyfikator normal nic nie zmienia)

 

- - - Połączono posty - - -

 

v ray tez nie mam, jest tylko mental

Napisano

Moze być tak że model ma właśnie nadany materiał vray :) Zaznacz obiekt i nadaj mu pierwszy lepszy materiał z mental albo standardowy maxowy i zobacz czy teraz model przestanie być czarny jeśli tak to znaczy że był pokryty niekompatybilnym materiałem z rendererem na jakim pracujesz

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności