gryzon Napisano 22 Maj 2014 Napisano 22 Maj 2014 Hej. Czy jest coś takiego co automatycznie robi reload textur? W sytuacji gdy maluję coś w photoshopie, wracam do Blendera i tekstury mi się automatycznie odświeżają, tak bym nie musiał wchodzić w ustawienia mapowania i klikać tej okrężnej strzałeczki.
szczuro Napisano 22 Maj 2014 Napisano 22 Maj 2014 chyba nie bardzo, może dałoby się skryptem. Szybciej odświeża się teksturę z kursorem nad uv editorem, wciskając alt+R :)
Idlero Napisano 22 Maj 2014 Napisano 22 Maj 2014 Kiedyś korzystałem z tego https://sites.google.com/site/pointatstuffweb/external-paint-autorefresh ale nie wiem czy w nowych wersjach działa. Osobiście preferuje stare dobre alt+R^^
olaf Napisano 22 Maj 2014 Napisano 22 Maj 2014 jak znajdziesz, to wpisz prosze, też by się przydało. Minusem altR jest czas jaki trzeba odczekać między zapisaniem tekstury - nie zawsze jak klikniesz alrR jest juz nowa wersja - szczegolnie przy duzych szczegolowych png więc to czasem dekoncentruje.
szczuro Napisano 22 Maj 2014 Napisano 22 Maj 2014 olaf, nie wiem w czym robisz ale gimp mi wolno zapisywał png i przesiadłem się na tga :)
olaf Napisano 22 Maj 2014 Napisano 22 Maj 2014 no wlasnie nie chce sie przesiadać, bo png jest wygodniejszym dla mnie formatem.
rice Napisano 22 Maj 2014 Napisano 22 Maj 2014 gimpowe ctrl+E + blenderowe ctrl+R tga/png co tam chcesz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się