dimaxion Napisano 23 Maj 2014 Share Napisano 23 Maj 2014 Witam, przerenderowałem scenkę z tysiącami proxów i zajęło to w ciul czasu. Powstał problem przy refleksach - są ledwie zauważalne. Chciałbym je podciągnąć, ale wymagałoby to kolejnego renderingu. Mam elementy typu WireColor i VrayRawReflections - niestety nie są dobrej jakości i w poście nie da rady przy ich pomocy wygenerować refleksów tak jakbym tego chciał. Najlepiej byłoby wyrenderować tylko szklane tafle. Jest ich bardzo dużo, bo są to balustrady w dużych blokach na osiedlu. Dobrze byłoby zachować przysłanianie ich przez inne obiekty w scenie i przezroczystość. Wiecie jak coś takiego zrobić? Gdzieś mi się już taki wątek obił o mózg, ale nie pamiętam gdzie. Pozdrawiam Kuba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 23 Maj 2014 Share Napisano 23 Maj 2014 Szukaj pos hasłem "render mask". Vray 3 ma to w standardzie. Do wcześniejszych wersji znajdziesz skrypt na Scriptspot. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biszkopte Napisano 23 Maj 2014 Share Napisano 23 Maj 2014 hym... jak chcesz szybko to wywal materiały do scanlina i tam ustaw refleksy jakie chcesz, potem render do odpowiedniego pasa z jakąś dobra jakościa aby nie szumiał ( możesz jeszcze wyrenderować filtr do raw refleksów - pewnie maxsi szum p[ojawia się tam gdzie ich najmniej :) ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się