Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

przerenderowałem scenkę z tysiącami proxów i zajęło to w ciul czasu. Powstał problem przy refleksach - są ledwie zauważalne. Chciałbym je podciągnąć, ale wymagałoby to kolejnego renderingu. Mam elementy typu WireColor i VrayRawReflections - niestety nie są dobrej jakości i w poście nie da rady przy ich pomocy wygenerować refleksów tak jakbym tego chciał.

Najlepiej byłoby wyrenderować tylko szklane tafle. Jest ich bardzo dużo, bo są to balustrady w dużych blokach na osiedlu. Dobrze byłoby zachować przysłanianie ich przez inne obiekty w scenie i przezroczystość. Wiecie jak coś takiego zrobić? Gdzieś mi się już taki wątek obił o mózg, ale nie pamiętam gdzie.

 

Pozdrawiam

 

Kuba

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

hym... jak chcesz szybko to wywal materiały do scanlina i tam ustaw refleksy jakie chcesz, potem render do odpowiedniego pasa z jakąś dobra jakościa aby nie szumiał ( możesz jeszcze wyrenderować filtr do raw refleksów - pewnie maxsi szum p[ojawia się tam gdzie ich najmniej :) )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności