Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

przerenderowałem scenkę z tysiącami proxów i zajęło to w ciul czasu. Powstał problem przy refleksach - są ledwie zauważalne. Chciałbym je podciągnąć, ale wymagałoby to kolejnego renderingu. Mam elementy typu WireColor i VrayRawReflections - niestety nie są dobrej jakości i w poście nie da rady przy ich pomocy wygenerować refleksów tak jakbym tego chciał.

Najlepiej byłoby wyrenderować tylko szklane tafle. Jest ich bardzo dużo, bo są to balustrady w dużych blokach na osiedlu. Dobrze byłoby zachować przysłanianie ich przez inne obiekty w scenie i przezroczystość. Wiecie jak coś takiego zrobić? Gdzieś mi się już taki wątek obił o mózg, ale nie pamiętam gdzie.

 

Pozdrawiam

 

Kuba

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 679
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Szukaj pos hasłem "render mask". Vray 3 ma to w standardzie. Do wcześniejszych wersji znajdziesz skrypt na Scriptspot.

Napisano

hym... jak chcesz szybko to wywal materiały do scanlina i tam ustaw refleksy jakie chcesz, potem render do odpowiedniego pasa z jakąś dobra jakościa aby nie szumiał ( możesz jeszcze wyrenderować filtr do raw refleksów - pewnie maxsi szum p[ojawia się tam gdzie ich najmniej :) )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności