Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

a racja, powinienem napisać. mesh fusion poszło, ale nie za dużo, bo zespolenie wszystkiego z wszystkim to nie MF a taki parametr materiału rounded edge width. niestety poza modo tych rzeczy przypuszczam, że za bardzo nie ma. dorzuć topo, bk. constraint i trochę móżdżenia

Napisano

w blenderze cycles też jest w OSL'u przez polaka napisany shader że też robi rounded edge i chyba w mental rayu coś takiego też było.

 

zapodaj więcej renderów :)

Edytowane przez Azbesty

Napisano

Super model i rendering ! Naprawdę robi wielkie wrażnie! Modo rules w odpowiednich rękach !

Napisano
Modo rules w odpowiednich rękach !

 

Tak to można powiedzieć o każdym programie.

 

Odnoś pracy, to design średni mi podchodzi, ale wyrenderowane bardzo ładnie.

Napisano
  • Autor

Azbesty - jeszcze jeden render, to jest pierwotne ujęcie, potem zmieniłem kilka razy koncepcję: materiał - światło.

 

q351fgz3hhttp://postimg.org/image/q351fgz3h/

 

tomerk - obaj wiemy, że Modo to najlepszy program na świecie. Inni dopiero powoli dochodzą do tego.

Napisano

Dokładnie tak Benton! A czerwony render też fajny. Chociaż może troszkę za bardzo czołg zlewa się z tłem.

Napisano
  • Autor

luźno wzorowany na tym, obejrzałem to i owo dla orientacji, ale wykonałem wszystko swoimi sposobami

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności