benton Napisano 4 Czerwiec 2014 Autor Napisano 4 Czerwiec 2014 a racja, powinienem napisać. mesh fusion poszło, ale nie za dużo, bo zespolenie wszystkiego z wszystkim to nie MF a taki parametr materiału rounded edge width. niestety poza modo tych rzeczy przypuszczam, że za bardzo nie ma. dorzuć topo, bk. constraint i trochę móżdżenia
Azbesty Napisano 4 Czerwiec 2014 Napisano 4 Czerwiec 2014 (edytowane) w blenderze cycles też jest w OSL'u przez polaka napisany shader że też robi rounded edge i chyba w mental rayu coś takiego też było. zapodaj więcej renderów :) Edytowane 4 Czerwiec 2014 przez Azbesty
tomerk Napisano 7 Czerwiec 2014 Napisano 7 Czerwiec 2014 Super model i rendering ! Naprawdę robi wielkie wrażnie! Modo rules w odpowiednich rękach !
Temporal Napisano 7 Czerwiec 2014 Napisano 7 Czerwiec 2014 Modo rules w odpowiednich rękach ! Tak to można powiedzieć o każdym programie. Odnoś pracy, to design średni mi podchodzi, ale wyrenderowane bardzo ładnie.
benton Napisano 8 Czerwiec 2014 Autor Napisano 8 Czerwiec 2014 Azbesty - jeszcze jeden render, to jest pierwotne ujęcie, potem zmieniłem kilka razy koncepcję: materiał - światło. http://postimg.org/image/q351fgz3h/ tomerk - obaj wiemy, że Modo to najlepszy program na świecie. Inni dopiero powoli dochodzą do tego.
tomerk Napisano 8 Czerwiec 2014 Napisano 8 Czerwiec 2014 Dokładnie tak Benton! A czerwony render też fajny. Chociaż może troszkę za bardzo czołg zlewa się z tłem.
MariushO Napisano 19 Czerwiec 2014 Napisano 19 Czerwiec 2014 Model chyba wzorowany z tutoriala od 3dmotive?
benton Napisano 27 Czerwiec 2014 Autor Napisano 27 Czerwiec 2014 luźno wzorowany na tym, obejrzałem to i owo dla orientacji, ale wykonałem wszystko swoimi sposobami
Rekomendowane odpowiedzi