Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

Stworzyłem model HP postaci (korzystałem z dynamesh), teraz mam w planie zabrać się za retopo.

Ale powstał 1 problem:

Miałem w planie zrobić postaci model jamy ustnej i do tego dokleić szczękę z zębami (szczęka jest gotowa)

ale za każdym razem kiedy próbowałem zrobić wnętrze ust to po ponownym wyrównaniu siatki dynamesh usta zaczęły się "sklejać".(wiem dlaczego i nie w tym rzecz)

 

Pytanie brzmi w którym momencie mam się zabrać za model jamy ustnej + szczena? ( czy robić to po zastosowaniu zremescher?) jak to wogóle trzeba zrobić żeby nie rozwalić sobie całej pracy? (trochę się obudziłem z łapą w nocniku bo modelik jest już na zaawansowanym stanie (screen poniżej)

czy da się jeszcze coś zrobić na tym etapie pracy.

Proszę o pomoc.

 

10411816_573701822748366_2887823811803512633_n.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Musisz wsculptować gościa tak żeby miał trochę otwarta buzię i dziurę tam gdzie jest jaka ustna. Usta nie mogą się ze sobą stykać. Potem retopo, dodajesz model szczeki i wtedy zamykasz szczękę i usta.

Żeby zachować proporcje i detale to po zamknięciu mu szczęki modelujesz siatkę lowpoly tak żeby zgadzała się z pozą z zamkniętymi ustami i robisz projekcje detalu z maskowaniem całego wnętrza paszczy i stykającego się fragmentu ust. Przydatne do tego będą polygrupy i maskowanie siatki względem nich.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności