Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

[ATTACH=CONFIG]95476[/ATTACH]

 

Witam.

 

Oto moje ćwiczenie w modelowaniu i renderowaniu plastikowych opakowań - zmiękczacz do tkanin Blue Amazon.

Modelowanie, shading, rendring : MODO 801.

Tym razem ciemne studio. Mam nadzieję, że się wam spodoba.

2f7d8dd0101e8871625dd675c2006090.jpg

c45bfe7f38b859951ad5867b27f54368.jpg

696aa66b19ae4bd8f06f128646d5ada2.jpg

Siatki możecie obejrzeć na moim profilu na Behance: http://www.behance.net/tomerk

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

specular imo troszke za duzy - jak w opakowaniu oleju silnikowego, ale badzo fajnie wygladawszystko. Dałem się nabrać, ze zobacze jak motyle wymodelowałeś :)

Edytowane przez olaf
Napisano

Hymm może masz rację z tym błyskiem nieco za dużym, ale chciałem trochę więcej odbić, refleksów i miodności oświetlenia.

A motylki specjalnie zrobiłem za pomocą displacement, żeby nie komplikować geometrii za bardzo. Zresztą dzięki temu mogę błyskawicznie zmienić motylki na kwiatki, misie lub cokolwiek innego :-)

Napisano

Fajnie, jestem ciekaw jakie masz na myśli. Bo tutaj chciałem pokazać głównie produkt, nie jest to reklama czy jakiś konkretny KV. Tylko packshot na ciemnym tle.

Napisano

ten graident na tle jakiś taki nie podoba mi się, no i ten anamorphic lense flare xD a raczej jego część :D tylko przysłonięta produktem. Generalnie możesz w photoshopie popróbować zrobić te tło.

Napisano

Moim zdaniem przeciętna praca. Nie można co prawda porównać z jakimś oryginałem jeżeli chodzi o butelkę, ale model krzywy, lewa strona bardziej ale prawa też, wnęki na etykietę nie trzymają płynnej linii. Jeżeli chodzi o shader to tak jak olaf wspomniał, za mocno się to świeci. Nakrętka wygląda słabo, jak aluminiowa. Oświetlenie słabe :/ pierwszy shot najlepiej wygląda, ale wszędzie przepalasz nakrętkę, bardzo duży kontrast na niej jest, od totalnie białego przepalenia do bardzo ciemnego koloru. 3 duże płaskie światła dają Ci płaskie odbicia, 3 ujęcie prawa strona cała szara jednolita, nawet faktura się zlała. Źródło światła z za kamery to tez nie najlepszy pomysł, zwłaszcza takie mocne. Odbicia ogólnie twarde i raczej przypadkowe, krawędzie modelu zlewają się miejscami z tłem. Nie jestem tak samo przekonany co do 100% odbicia w podłodze, chyba niepotrzebnie odbiera uwagę.

 

Wbrew pozorom nie jest to łatwe zadanie, bo to przecież tylko plastikowa butelka a nie samochód, zegarek itd. Wartko było pomyśleć też nad jakąś niestandardową ogniskową, byłoby ciekawej, bardziej dynamicznie, a tak mamy tylko właśnie plastikową butelkę.

 

Zrób drugie podejście, trzymam kciuki ;)

Napisano

Aha. Wiesz ja nie robiłem z tłem żadnych specjalnych tricków, ppo prostu tam się odbija światło na tle. I to wszystko, a że w rampie fajnie się odbiło dając ostry błysk na podłodze to jeszcze lepiej.

Napisano

Rzeczywiście w modelu jest trochę organicznego nieładu, ale to chyba dobrze przy takim temacie. Zresztą jak oglądałem orginalne butelki to im też wiele do szczęścia brakuje. Nakrętka jest trochę przepalona, ale miała wychodzić bardziej do przodu, dodawać dynamizmu. Co do texturki z 3 ującia z tylu butelki to ono zanika tam gdzie chciałem bo ta część jest tylko chropowata zaraz przy szyjce. Potem już nie musi bo tylko ma zwikęszyć przyczepność w górnej części butelki.

W dalszej części postu znajdziesz inne rendery zrobione z innymi ustawieniami. Pozdrawiam.

 

- - - Updated - - -

 

Tu znajdziecie 3 nowe rendery, tym razem białe studio z PACK KIT dla MODO.

 

963f1d7537019a9e84adb3114adda6cf_p.jpg8ada05504cb6977b35be79ab20fc8026.jpg

fba52cafb45730939898ba375fbbc588.jpg

 

- - - Updated - - -

 

Co do Noise, to woszem jest trochę obecny. Ale w renderach poniżej dałem inne ustawienia światła i tam jest już o wiele czyściej.

Napisano

nom, teraz jest czyściutko i git, jedynie jeszcze mogę się przyczepić faktury etykiety, wydaje mi się, że na takich butelkach jest gładziudka, chyba, że o czymś nie wiem :D

Napisano
nom, teraz jest czyściutko i git, jedynie jeszcze mogę się przyczepić faktury etykiety, wydaje mi się, że na takich butelkach jest gładziudka, chyba, że o czymś nie wiem :D

 

W większości wypadków dają zwykłe papierowe nalepki, albo robią po prostu nadruk.

Tutaj dałem nalepkę z folią wodoodporą. Więc ma lakierek i delikatną strukturę. :-)

 

- - - Updated - - -

 

Zacny rozmiar monitora, chociaż trochę głowa boli od patrzenia na boki.

Napisano

musial bys jeszcze popracowac nad studiem i materialami, bo w chwili obecnej ciezko jest stwierdzic jaki fizyczny material ta butelka posiada(jesli oczywiscie masz na celu uzyskanie fotorealizmu)

Napisano

Mam dwa pytania:

 

1. Proporcje butelki zrobiłeś ze zwykłego zdjęcia czy robiłeś zdjęcia poszczególnych boków butelki (przód, bok etc) ?

 

2. Etykieta na butelce to zdjęcie czy skan ?

 

Z góry dziękuje za odpowiedź

Napisano

Witaj Piotrze.

Butelkę zrobiłem na podstawie jednego zdjęcia Lenora, aby złapać proporcje. Resztę dorobiłem sam od razu w 3d żeby mieć swój własny orginalny projekt :-) i pobawić się formą.

Używałem tylko standardowych narzędzi do modelowania w Modo.

 

Etykietkę zaprojektowałem w Photoshopie.

 

Wszystko MODO 801.

 

 

Cieszę się, że Ci się podoba.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności