Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej,

Przy renderingu pomieszczenia wychodzi mi na skraju kanapy zbędna poświata której nie mogę za chiny zredukować. Próbowałem wyeliminować całkowicie wszelkiego rodzaju odbicia materiałów, zwiększyłem subdivy i nic. Wysyłam screeny z ustawieniami do V-ray i materiałów które mogłyby generować taki problem - wg mojej skromnej oceny. Aha jeszcze jedno. Za sofką jest drewno o które oparty jest materac. Więc przypuszczam, że to ono generuje nieścisłość.

Pozdrawiam,

G.

 

Light_Err.jpg

 

MATERIAŁY - http://postimg.org/image/aehskhn8j/

V-RAY SETTINGS - http://postimg.org/image/oyyvfbi77/

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Najczęściej "takie rzeczy" dzieją się, gdy mamy jakiś materiał typu "standard" w scenie. Sprawdź dokładnie, czy aby na pewno płyta za oparciem ma przypisany materiał v-ray.

Napisano
  • Autor

Nie ma takiej możliwości. Nie tworzyłem żadnego materiału 'standard' w scenie. A poza tym, wielokrotnie przypisywałem do obiektu mat v-ray.

Napisano
  • Autor

Ok spróbuję:) a możesz mi w skrócie opowiedzieć dlaczego overmtl?

Napisano
  • Autor

Nic nie dało :/ Usunąłem całkiem mapkę reflect, gloss na 0..i nic.

Napisano
Hej,

Za sofką jest drewno o które oparty jest materac. Więc przypuszczam, że to ono generuje nieścisłość.

 

W opcjach vrayowych wyłącz temu drewienku GI i będzie dobrze.

Napisano
  • Autor

Dziękuję, pomogło :) Jeżeli dobrze rozumiem to jeśli w obiekcie wyłącze GI to bez względu na to co będę kombinował w GI w V-ray sett to i tak nie przełoży się to na sam wygląd danego obiektu? Dobrze myślę?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności