Napisano 30 Czerwiec 201410 l Hej, Przy renderingu pomieszczenia wychodzi mi na skraju kanapy zbędna poświata której nie mogę za chiny zredukować. Próbowałem wyeliminować całkowicie wszelkiego rodzaju odbicia materiałów, zwiększyłem subdivy i nic. Wysyłam screeny z ustawieniami do V-ray i materiałów które mogłyby generować taki problem - wg mojej skromnej oceny. Aha jeszcze jedno. Za sofką jest drewno o które oparty jest materac. Więc przypuszczam, że to ono generuje nieścisłość. Pozdrawiam, G. MATERIAŁY - http://postimg.org/image/aehskhn8j/ V-RAY SETTINGS - http://postimg.org/image/oyyvfbi77/
Napisano 30 Czerwiec 201410 l Najczęściej "takie rzeczy" dzieją się, gdy mamy jakiś materiał typu "standard" w scenie. Sprawdź dokładnie, czy aby na pewno płyta za oparciem ma przypisany materiał v-ray.
Napisano 30 Czerwiec 201410 l Autor Nie ma takiej możliwości. Nie tworzyłem żadnego materiału 'standard' w scenie. A poza tym, wielokrotnie przypisywałem do obiektu mat v-ray.
Napisano 30 Czerwiec 201410 l Autor Ok spróbuję:) a możesz mi w skrócie opowiedzieć dlaczego overmtl?
Napisano 30 Czerwiec 201410 l Autor Nic nie dało :/ Usunąłem całkiem mapkę reflect, gloss na 0..i nic.
Napisano 30 Czerwiec 201410 l Hej, Za sofką jest drewno o które oparty jest materac. Więc przypuszczam, że to ono generuje nieścisłość. W opcjach vrayowych wyłącz temu drewienku GI i będzie dobrze.
Napisano 30 Czerwiec 201410 l Autor Dziękuję, pomogło :) Jeżeli dobrze rozumiem to jeśli w obiekcie wyłącze GI to bez względu na to co będę kombinował w GI w V-ray sett to i tak nie przełoży się to na sam wygląd danego obiektu? Dobrze myślę?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto