grychu Napisano 17 Lipiec 2014 Napisano 17 Lipiec 2014 Hej. Nie wiem czy dobrze nazwałem teamat. Mianowice potrzebuję wymodelować coś na kształt podjętej do góry deskorolki. Czyli mam kształt z góry i dwa rzuty widoków. Czy da sie zrobic model rzutujac te krzywe na płaszczyznę ?lub jakimiś ścieżkami? Z góry dzięki za pomoc.
grychu Napisano 17 Lipiec 2014 Autor Napisano 17 Lipiec 2014 Chyba to by pomogło Project to Surface, jest takie coś?
stormwind Napisano 18 Lipiec 2014 Napisano 18 Lipiec 2014 Wydaje mi się, że nikt nie zrozumiał o co Ci tak naprawdę chodzi - co rozumiesz przez podjętą do góry deskorolkę?. Postaraj się może lepiej wytłumaczyć co chcesz stworzyć i czym dysponujesz, może masz jakieś szkice itp. Domyślam się że pracujesz w maxie.
grychu Napisano 18 Lipiec 2014 Autor Napisano 18 Lipiec 2014 A jest rzutowanie na płaszczyznę w maxie?
Dynamico Napisano 18 Lipiec 2014 Napisano 18 Lipiec 2014 Możesz użyć "loft". Ustawiasz w odpowiednich miejscach na ścieżce przekroje i gotowe. W Twoim przypadku ścieżka to kształt deski w widoku z "boku" a przekroje wiadomo. http://docs.autodesk.com/3DSMAX/16/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-4CCA4890-83E8-41C6-9FFB-0A3959194CCA.htm,topicNumber=d30e152136
grychu Napisano 18 Lipiec 2014 Autor Napisano 18 Lipiec 2014 w zasadzie to znalazłem coś takiego co by mi się przydało tylko nie mogę tego scryptu zainstalować http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/geometry-projection....;(
Dynamico Napisano 18 Lipiec 2014 Napisano 18 Lipiec 2014 No to jak już w tę stronę kombinujesz to zrób extrude ścieżki widoku z góry i ścieżki widoku z boku. Potem booleane - intersection nałożonych na siebie brył, które uzyskałeś i zostanie Tobie "deska".
grychu Napisano 20 Lipiec 2014 Autor Napisano 20 Lipiec 2014 hmm nie do końca efekt mnie zadowala. kształty w przestrzeni sobie odcisnąłem shapemarge, potem powyciągałem i połączyłem connectem. Efekt mnie nie zadowala...:(. jest taka gęsta siatka bo miałem splina z cada. ktoś wie jak zoptymalizować taką siatkę?
Rekomendowane odpowiedzi