Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Zrobiłem postać w Zbrushu. Zacząłem od Zsphere, div po divie rzeźbiłem kolejne elementy aż w końcu powstała pełna sylwetka. Skończyłem na subdivie 7. Chciałem wkrótce zacząć robić detal, naciągnięcia na skórze i tak dalej, ale okazało się, że mój ram nie pociągnie większego subdiva.. Sprawdziłem ilość poligonów na subdiv7 i okazało się, że jest ich prawie 6mln.

 

Postać na poziomie subdv7 wygląda tak:

 

e0hftw.jpg

 

Detal na subdiv7 tak:

 

24fw9oi.jpg

 

Czy mogę cokolwiek z tym zrobić, żeby już na tym poziomie 7 zrobić detal? Może coś pozmieniać w opcjach, do tej pory nie miałem takiego problemu, że przy 6mln poligonów wyglądało to tak okrutnie..

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej podziel model na części. Już dużo poly zyskasz dzieląc go na pół. Jeżeli nie będziesz go animował to już w ogóle możesz każdą część ciała zrobić osobno. Mam wrażenie, że budując forme z sphere zwiększałeś subdiv. Zobacz na ostatnie zdjęcie, jest tam opcja DYNAMESH, przy pomocy tego narzędzia buduje się formy z prostych kształtów, a dopiero potem używa sie divide. Oczywiście nie w każdym przypadku, ale w tym jak najbardziej polecam użyć dynamesha.

Edytowane przez Bachu

Napisano

Możesz skorzystać z HD Geo. To ci da kilkadziesiąt milionów poligonów manewru. Niezależnie od kompa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności