piotrkujko Napisano 18 Lipiec 2014 Napisano 18 Lipiec 2014 Zrobiłem postać w Zbrushu. Zacząłem od Zsphere, div po divie rzeźbiłem kolejne elementy aż w końcu powstała pełna sylwetka. Skończyłem na subdivie 7. Chciałem wkrótce zacząć robić detal, naciągnięcia na skórze i tak dalej, ale okazało się, że mój ram nie pociągnie większego subdiva.. Sprawdziłem ilość poligonów na subdiv7 i okazało się, że jest ich prawie 6mln. Postać na poziomie subdv7 wygląda tak: Detal na subdiv7 tak: Czy mogę cokolwiek z tym zrobić, żeby już na tym poziomie 7 zrobić detal? Może coś pozmieniać w opcjach, do tej pory nie miałem takiego problemu, że przy 6mln poligonów wyglądało to tak okrutnie..
Bachu Napisano 19 Lipiec 2014 Napisano 19 Lipiec 2014 (edytowane) Hej podziel model na części. Już dużo poly zyskasz dzieląc go na pół. Jeżeli nie będziesz go animował to już w ogóle możesz każdą część ciała zrobić osobno. Mam wrażenie, że budując forme z sphere zwiększałeś subdiv. Zobacz na ostatnie zdjęcie, jest tam opcja DYNAMESH, przy pomocy tego narzędzia buduje się formy z prostych kształtów, a dopiero potem używa sie divide. Oczywiście nie w każdym przypadku, ale w tym jak najbardziej polecam użyć dynamesha. Edytowane 19 Lipiec 2014 przez Bachu
michalo Napisano 20 Lipiec 2014 Napisano 20 Lipiec 2014 Możesz skorzystać z HD Geo. To ci da kilkadziesiąt milionów poligonów manewru. Niezależnie od kompa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się