satach Napisano 18 Lipiec 2014 Napisano 18 Lipiec 2014 ściana wybucha, odłamki upadają na podłoże i zamiast się zatrzymać i ustabilizować to tańczą :) jak stłumić te drgania tych małych nieforemnych obiektów ?
lsebastian Napisano 30 Grudzień 2014 Napisano 30 Grudzień 2014 (edytowane) Zwiększając Substeps dla dynamicznego obiektu w Rigid Bodies w zakładace World, możesz tez spróbować zmniejszyć Solver Iter, a w Physical Material Properties ustaw wartośc Bounciness na 0. Dla statycznego obiektu wartość Bounciness tez na 0. Gdyby nadal były jakieś drgania, spróbuj zmieniać Static albo Dynamic Friction w Physical Material Properties. Edytowane 30 Grudzień 2014 przez lsebastian
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się