Kulki Napisano 20 Wrzesień 2004 Napisano 20 Wrzesień 2004 Co sadzicie??? Zrobiony w 3DSMAX, twarz i cale body to boxmodeling, mapowanie photoshopem, calosc pociagnieta standardowym renderem maxa. badzcie delikatni;) pozdr
Kulki Napisano 20 Wrzesień 2004 Autor Napisano 20 Wrzesień 2004 delikatie mowiac jedaBISTE no to ja nie mam pojecia co ty masz na mysli.
martez Napisano 20 Wrzesień 2004 Napisano 20 Wrzesień 2004 Brzydka koszulka ;), wszystko prucz głowy wygląda jakby było z fotoszopa
Piotr Dobosz Napisano 20 Wrzesień 2004 Napisano 20 Wrzesień 2004 wszystko prucz scian wyglada jak by bylo z photoshopa
Salvator Napisano 20 Wrzesień 2004 Napisano 20 Wrzesień 2004 ...wszystko wygląda jak z fotoszopa :) ale grainem to nas nie zbywaj, są przyjemniejsze sposoby ukrywania defektów renderów :> w ogóle to troszkę bezpłciowe, do wipa się nadaje...
Vorek Napisano 21 Wrzesień 2004 Napisano 21 Wrzesień 2004 jego ubranko wyraźnie się wybija z całości i strasznie psuje resztę, wygląda jakby było domalowane w paincie, tlo też jakieś takie pixelowate i w sumie nie wiadomo co ten mużyn robi, czy siedzi czy stoi (jeżeli siedzi to to na czym siedzi powinno być na pierwszym planie. Pozdrawiam
Kulki Napisano 29 Wrzesień 2004 Autor Napisano 29 Wrzesień 2004 calosc (ubranie tez) to 3D. a dlaczego to wyglada jak spod igly 2D? hmmm poprostu chcialem zeby wszystko bylo bardzo plastyczne.
MareG Napisano 1 Październik 2004 Napisano 1 Październik 2004 Niepotrzebnie tak zePSute - ta krystalizacja zniszczyła wiarygodność przekazu - bo niby jakim cudem kołnieżyk ma być postrzępiony w ten sposób?! Uciąłeś mu rączki, a ciekawość każe zastanawiać się czy miał ubrane jakieś rękawice bokserskie (czerwone coś na jego lewej ręce) ? Kolorystycznie już lepiej ale jako całość bo zagłębianie się w detale nie wychodzi na dobre np. struktura marmuru jako "podkład" koszuli! Podsumowując - praca wzbudziła moje zainteresowanie, ale po bliższej analizie po prostu nie podoba mi się końcowy efekt powstały z chaosu filtrów i mieszanek warstw wprowadzonych w PSie. O podpisie powinienem się wyrazić jednym słowem, albo dwoma bardziej wulgarnymi ale się powstrzymam, grzeczniej:-> lepiej już niczego nie pisz na następnych pracach, jeśli to ma być tak wyglądać. Pozdro
Kulki Napisano 1 Październik 2004 Autor Napisano 1 Październik 2004 O podpisie powinienem się wyrazić jednym słowem, albo dwoma bardziej wulgarnymi ale się powstrzymam podpis zmieniony!
sir_Bols Napisano 1 Październik 2004 Napisano 1 Październik 2004 dziwne to jakies... ta koszula jakas taka plaska...tlo jakies bure i rozmyte...wez pokaz siateczke tej sceny...
Kulki Napisano 1 Październik 2004 Autor Napisano 1 Październik 2004 pokaze ale dajcie mi szanse i kilka dni... bo plytka ze scena zostala gdzies na starej chacie (przeprowadzka) pozdr
Kulki Napisano 3 Październik 2004 Autor Napisano 3 Październik 2004 dziwne to jakies... ta koszula jakas taka plaska...tlo jakies bure i rozmyte...wez pokaz siateczke tej sceny... siateczka... pozdr
Salvator Napisano 3 Październik 2004 Napisano 3 Październik 2004 a ja myślałem, że model to totalny gniot, wnioskując z rendera... a tu się okazuje, że to tylko lekki gniocik :D zrób lepszy render tego...
Kulki Napisano 3 Październik 2004 Autor Napisano 3 Październik 2004 wiem, wiem... kazdy w zyciu popelnia bledy, mam cos lepszego na ten model i za czas jakis pokaze.
sir_Bols Napisano 3 Październik 2004 Napisano 3 Październik 2004 zdecydowanie... w viewporcie wyglada znacznie lepiej... az trudno uwierzyc ze to ta sama koszula...
Kulki Napisano 3 Październik 2004 Autor Napisano 3 Październik 2004 za duzo roboty w Psie (przeplastycznilem) :(
Rekomendowane odpowiedzi