Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

aaale super ... szkoda ze to pudelko pewnie kosztuje z 15k$...

 

ooo mam :

 

"pricing starting at $24,900, plus an annual software license of $2,400."

 

juz jutro w domu u kazdego wizualizera i packshotera...

Napisano

prawdę mówiąc to prędkość jest dość słaba.. może to wina V-ray'a albo nie wiem czego. Ale na filmikach z YT gdzie jest setup np 2x GTX titan albo 4x GTA titan prędkość jest owiele lepsza. Rendery zazwyczaj Octane/cycles.

 

A co z Nvidią grid?

Napisano (edytowane)
Cycles najszybszym renderem buahahaha. Dawajta minusy, ale i tak to niczego nie zmieni, jedynie potwierdzi, ze mam racje :)

 

może ty masz problem z czytaniem ale gdzie ja tam napisałem że cycles najszybszym renderem? Po prostu na YT jest wiele takich filmów z Multi GPU. i po prostu to z Vray'a jest biedne prędkościowo, sorry ale taka prawda. + jak sprzęt na czym było to robione kosztował "pricing starting at $24,900" to ja nie mam pytań.

 

Może problemem jest zapewne transfer danych z tąd jest takie wstępne opóźnienie.

 

 

sory ale za 5000$ mamy taką prędkość

 

 

a tak wygląda jeden titan na cycles + weź pod uwagę że jest monitor 2560*1440

 

 

nie pamiętam czy VCA miała opcje zdalnego renderowania czy to tylko w GRID było. jeśli nie ma totalnie nie wiem po co ten system. Brałbym GRID'a troche więcej kosztuje ale mogę sobie na ipadzie odpalić maykę czy co za pragnę i mieć moc wielu GPU. i przy kliencie robić rendery mieszkania.

Edytowane przez Azbesty
Napisano

temporal - masz chyba jakies problemy w domu...ten gosciu to moj referencyjny power user cyclesa do archivizu/packshotow :

 

 

 

 

jego rig :CPU: intel core i7 2600 3.5GHz - RAM: 16Gb

GPUs: Geforce GTX285 as a display device 2x Geforce GTX580 as CUDA compute devices

 

to cenowe nic w porownaniu z VCA a jak widac roznice w renderowaniu nie sa nawet powalajace a VCA powinno ZMIAZDZYC te marne 580ki

 

dlatego tez jestem rozczarowany tym co zobaczylem - tyle w temacie...

Napisano

Porównanie weź zajebiście prostą scenkę opartą na HDRCe bez tekstur z prostym car shaderem i porównuj szybkość do sceny mającej paręnaście materiałów a każda po kilka tekstur po powiedźmy 2/4k rozdziałki nie ma co...

 

 

A i oczywiście Vray do Mayi to nadal exporter mocno zintegrowany jak widać, ale nadal tylko plugin, a Cycles jest niemal wbudowany w Blendera.

Napisano

legomir masz wiedze nt tych scenek ze tak skaczesz? widziales wszystkie co wkleilem? cycles to oddzielny program oco chodzi? nie chodzi o niego tylko o cudo nvidii - jedyne co w vca rzadzi to ilosc ramu ...wydajnoscia nie wydaje sie powalac - ale nie bawilem sie tym wiec to tylko moje luzne dywagacje

Napisano

prawdę mówiąc to ten zegarek jest najprostrzym do wyrenderowania elementem. pomijając fakt że tam się renderuje malutki skrawek ekranu w dodatku w 50% bez tła, gdzie z drugiej strony masz cały ekran fullHD który się renderuje z DOF'em... i displacmentem (tam chyba był w tej scenie octane displacment) to błagam...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności