
pxl666
Members-
Content Count
237 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
18 GoodAbout pxl666
-
Rank
Member
City (optional)
-
Miasto
bielsko-biala
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
hmmmm . dwie sprawy , animacja już zawsze będzie taka silikonowa , jakby zabrakło randomowych wolframowy ? montaż już zawsze będzie wzorowany na 300 spartan ? nie da się inaczej ? slomo , stopmo ... nie chce marudzić ale takie trailery zawsze wyglądają tak samo...
-
widzieliscie ? kopie ostro
-
Twój Vincent - making of wyjątkowej animacji nominowanej do Oscara
pxl666 replied to adek's topic in Aktualności (mam newsa)
mnie to tam chodziło tylko o to ze jako widzowi , film jako obraz się nie podoba , głownie ze względu na ten rozedrgany , trzęsący sie kolor . aspekty rzemieślnicze czy produkcyjne to inna bajka . nie patrze na to w ten sposób ... -
Twój Vincent - making of wyjątkowej animacji nominowanej do Oscara
pxl666 replied to adek's topic in Aktualności (mam newsa)
tyle ze olaf odniósł sie do niepotrzebnego ogromu pracy , który może wykonać proc. ja odniosłem sie do efektu , który jest marny imho . tu nie występuje żaden niepodrabialny efekt bo malarze musieli tłuc fpsy a nie dzieła ... just po prostu takie podejście po rosyjsku do problemu... -
Twój Vincent - making of wyjątkowej animacji nominowanej do Oscara
pxl666 replied to adek's topic in Aktualności (mam newsa)
osobiście nie robi mi to . nie podoba mi się efekt końcowy . obraz taki rozedrgany bez detalu . nie byłbym w stanie dłużej tego oglądać...IMHO przerost formy nad treścią a forma się zatraciła w ilości klatek które ręcznie trzeba było zrobić wiec silą rzeczy jakość poszczególnego "obrazu" musiała iść w dol ... -
ok jeśli nadinterpretuje to zwracam honor. niemniej animacja twarzy i postaci jest po prostu słaba , tym bardziej to razi ze reszta jest na światowym poziomie...chyba żeby czepiać się detali wskazanych przez kolegów powyżej
-
ja tam uwazam ze animacja dyskwalifikuje to jako porzadna robote...moze jestem na tym punkcie przeczulony ale animacja postaci wyglada porazajaco zle , zwlaszcza jak na takich wyjadaczy. reszta spoko , trzyma poziom. natomiast "jak sie wie o terminach" ekhem , jak sie czasu nie ma to sie roboty nie bierze zeby robic popeline a potem tlumaczyc terminami...takie moje zdanie...
-
Ile wziąć za robotę? Na ile to wycenić? Zarobki grafika?
pxl666 replied to batonx's topic in Dyskusje o grafice
hmmm powiem tak - rodzialka jaka wy wydzicie to copy paste z podgladu z maila , klajent dostal 4k druga sprawa - jestem kompletnym noobem w tym temacie - blenderem sie bawie a nie pracuje w nim i bawie sie nim raz na 3 lata moze , jak sie nazbiera duzo nowych ficzerow... trzecia sprawa - w ppt od huawei - w brandbooku ktory dostalem , jakosc wizualizacji to cos ala zrzuty z wievportu - a to dla huaweia ta wizka a nie do katalogu... czwarta sprawa - moja branza jest juz wystarczajaco zajechana i nie chcialem robic bydla gdzie indziej... nie zebym sie bronil ale ...no to nie jest do katalogu ikei... -
heh ale jedwabisty ot. takie cos az chce sie czytac...a z kilkusetmilionoletniej historii tej planety , jestesmy tu zaledwie chwileczke i za chwile nas nie bedzie...
-
Ile wziąć za robotę? Na ile to wycenić? Zarobki grafika?
pxl666 replied to batonx's topic in Dyskusje o grafice
niemniej jednak dla dobra branży uważam ze cena nie jest zbytnio wygórowana...myślę ze jakbym rzygnął 20k na maxa+vraja to nawet nie chciałoby mi się pracować za takie kwoty...chyba ze istotnie była by to kwestia np 3 godzin z gotowymi assetami -
Ile wziąć za robotę? Na ile to wycenić? Zarobki grafika?
pxl666 replied to batonx's topic in Dyskusje o grafice
rowniez podchodzilem do tego w ten sposob ze gdybym walil wizki na codzien , mial otrzaskane oswietlenie , scene , propsy , generalnie klepnal bym to z rozpedu toi moze taniej , ale napisalem do paru ludkow z oferii gdzie zderzylem sie z kompletnym brakiem zainteresowania takim marnym temacikiem , ze postanowilem policzyc jak za normalna wizke typu domek z projektu. pozatym w mojej normalnej branzy ludki strasznie jada po cenach , wiec w innej branzy nie chcialem robic bydla...badz co badz dla wielu archwiz to nadal czary mary...a te "wizualizacje" ktore moi znajomi dostaja od swoich np firm kuchennych ... to po prostu screeny z viewportu jakiegos prosta... codo poziomu wizualnego - na co powieniem zwrocic wieksza uwage ? -
Ile wziąć za robotę? Na ile to wycenić? Zarobki grafika?
pxl666 replied to batonx's topic in Dyskusje o grafice
bardzo duzo ? ile wg ciebie miałbym za to powiedzieć ? -
Ile wziąć za robotę? Na ile to wycenić? Zarobki grafika?
pxl666 replied to batonx's topic in Dyskusje o grafice
prosta wizka dla zioma generalnie robota od zera , na oko, parę modeli z blendswapa wziąłem za to 1050 zeta - tak żeby kupić gtx 1060/6gb (akurat pod zlecenie) , robota na 3 dni po 3 godzinki ? model / render = blender / cycles więcej w tym było zabawy niż pracy bo nie robię wizek "na co dzień" dużo czy mało ? -
ok , dopiero teraz znalazlem builda gdzie jest pattern : dithered sobol
-
ze tak sie spytam - nie lepiej .blend wstawiac?