Napisano 21 Sierpień 201410 l Vladimir Koylazov z Chaos Group testuje możliwości silnika renderującego V-Ray RT oraz V-Ray Cloud z wykorzystaniem pojedynczego NVidia VCA Pełna treść: V-Ray RT oraz NVidia VCA - próbka możliwości
Napisano 23 Sierpień 201410 l aaale super ... szkoda ze to pudelko pewnie kosztuje z 15k$... ooo mam : "pricing starting at $24,900, plus an annual software license of $2,400." juz jutro w domu u kazdego wizualizera i packshotera...
Napisano 23 Sierpień 201410 l prawdę mówiąc to prędkość jest dość słaba.. może to wina V-ray'a albo nie wiem czego. Ale na filmikach z YT gdzie jest setup np 2x GTX titan albo 4x GTA titan prędkość jest owiele lepsza. Rendery zazwyczaj Octane/cycles. A co z Nvidią grid?
Napisano 24 Sierpień 201410 l Cycles najszybszym renderem buahahaha. Dawajta minusy, ale i tak to niczego nie zmieni, jedynie potwierdzi, ze mam racje :)
Napisano 24 Sierpień 201410 l Cycles najszybszym renderem buahahaha. Dawajta minusy, ale i tak to niczego nie zmieni, jedynie potwierdzi, ze mam racje :) może ty masz problem z czytaniem ale gdzie ja tam napisałem że cycles najszybszym renderem? Po prostu na YT jest wiele takich filmów z Multi GPU. i po prostu to z Vray'a jest biedne prędkościowo, sorry ale taka prawda. + jak sprzęt na czym było to robione kosztował "pricing starting at $24,900" to ja nie mam pytań. Może problemem jest zapewne transfer danych z tąd jest takie wstępne opóźnienie. sory ale za 5000$ mamy taką prędkość a tak wygląda jeden titan na cycles + weź pod uwagę że jest monitor 2560*1440 nie pamiętam czy VCA miała opcje zdalnego renderowania czy to tylko w GRID było. jeśli nie ma totalnie nie wiem po co ten system. Brałbym GRID'a troche więcej kosztuje ale mogę sobie na ipadzie odpalić maykę czy co za pragnę i mieć moc wielu GPU. i przy kliencie robić rendery mieszkania. Edytowane 24 Sierpień 201410 l przez Azbesty
Napisano 24 Sierpień 201410 l temporal - masz chyba jakies problemy w domu...ten gosciu to moj referencyjny power user cyclesa do archivizu/packshotow : jego rig :CPU: intel core i7 2600 3.5GHz - RAM: 16Gb GPUs: Geforce GTX285 as a display device 2x Geforce GTX580 as CUDA compute devices to cenowe nic w porownaniu z VCA a jak widac roznice w renderowaniu nie sa nawet powalajace a VCA powinno ZMIAZDZYC te marne 580ki dlatego tez jestem rozczarowany tym co zobaczylem - tyle w temacie...
Napisano 24 Sierpień 201410 l Porównanie weź zajebiście prostą scenkę opartą na HDRCe bez tekstur z prostym car shaderem i porównuj szybkość do sceny mającej paręnaście materiałów a każda po kilka tekstur po powiedźmy 2/4k rozdziałki nie ma co... A i oczywiście Vray do Mayi to nadal exporter mocno zintegrowany jak widać, ale nadal tylko plugin, a Cycles jest niemal wbudowany w Blendera.
Napisano 24 Sierpień 201410 l legomir masz wiedze nt tych scenek ze tak skaczesz? widziales wszystkie co wkleilem? cycles to oddzielny program oco chodzi? nie chodzi o niego tylko o cudo nvidii - jedyne co w vca rzadzi to ilosc ramu ...wydajnoscia nie wydaje sie powalac - ale nie bawilem sie tym wiec to tylko moje luzne dywagacje
Napisano 24 Sierpień 201410 l prawdę mówiąc to ten zegarek jest najprostrzym do wyrenderowania elementem. pomijając fakt że tam się renderuje malutki skrawek ekranu w dodatku w 50% bez tła, gdzie z drugiej strony masz cały ekran fullHD który się renderuje z DOF'em... i displacmentem (tam chyba był w tej scenie octane displacment) to błagam...
Napisano 25 Sierpień 201410 l Tez uwazam ze na tym filmiku nie ma nic wow w porownaniu do cyclesa/octana.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto