Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Jakiś czas temu zabrałem się za pierwszy w życiu model pojazdu ;) Nie sądziłem, że to aż takie czasochłonne. Trochę mi zaczęło brakować zapału, dlatego zakładam ten wątek. Mam nadzieję, że mnie jakoś zmobilizujecie. Docelowo ma wyjść z tego MG ZR 160, ale ospojlerowany. Przede mną jeszcze cała masa drobiazgów i poprawek blacharskich (zwłaszcza z tyłu). Wnętrze zamierzam potraktować bardzo pobieżnie.

 

Taki próbny renderek z obecnego etapu:

 

152_mh-zr-wip-render.jpg

 

siatki:

 

152_mg-zr-wip-mesh.jpg

 

Jeśli ktoś ma jakieś dobre wskazówki jak się zabrać za tylną lampę, to poproszę ;) Czy te wszystkie zniekształcenia wewnątrz klosza warto modelować, czy zadowalający efekt można uzyskać teksturą?

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pewnie, że warto modelować im więcej wymodelujesz tym lepiej :)

 

Jeśli chodzi o tylną lampę, to ustaw sobie siatkę dokładnie tak jak ta lampa wygląda.

Następnie zaznacz te polygony obejmujące lampę i daj malutki inset.

Skasuj polygony powstałe po inset.

Zastosuj DETACH na insetowanym kawałku i dalej modeluj lampę i wnętrze.

 

Wszędzie tam gdzie są łączenia, tzn gdzie chcesz przeciąć model (drzwi, maska) dajesz inset albo otwarty chamfer, a następnie łapiesz EDGE i wpuszczasz w głąb modelu aby nadać grubość.

Natomiast na rogach takiej blachy aby po turbosmooth były ostre dajesz mały chamfer.

 

Nie modelowałem samochodu, ale widziałem 4 kursy ;)

Napisano
  • Autor

@2013

Dzięki za wskazówki :) Ja nie widziałem kursów, a modeluję samochód.

 

@Micaki

Modeluję w Blenderze, ale to, że tutki są do maxa nie robi mi różnicy. Zasada jest ta sama, a narzędzia podobne. Właśnie oglądam odcinek z lampami tylnymi. Link genialny! Dokładnie czegoś takiego mi było trzeba. Trochę się bałem, że te wszystkie odblaski trzeba będzie modelować ;P Nie wiem czy mi komp wyrobi.

 

Pozdrawiam!

Napisano
  • Autor

Mały update. Poprawiłem i doszlifowałem tył. Wydechu jeszcze brak, jak i wnętrza lampy. Następny update jak już z zewnątrz wszystko ukończę. Wrzucę też lepsze renderki.

 

152_mg-zr-wip-render-back.jpg

Napisano

Rewelka praca. Kiedyś chciałem zrobić takie cudo, ale nie znalazłem blueprint-ów. Robisz z fotek czy printów ??

Napisano
  • Autor

Przepraszam, że nie odpowiadałem, ale porzuciłem tymczasowo ten projekt na rzecz innego. Robiłem i z blueprintów i z fotek. W zasadzie najlepsze blueprinty znalazłem w manualu od tego modelu auta. Mam to szczęście, że mogłem sobie porobić własne fotki co jest wielkim ułatwieniem, bo w sieci często ciężko znaleźć takie kadry jak by się chciało ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.