Vaticinator Napisano 27 Sierpień 2014 Napisano 27 Sierpień 2014 Jakiś czas temu zabrałem się za pierwszy w życiu model pojazdu ;) Nie sądziłem, że to aż takie czasochłonne. Trochę mi zaczęło brakować zapału, dlatego zakładam ten wątek. Mam nadzieję, że mnie jakoś zmobilizujecie. Docelowo ma wyjść z tego MG ZR 160, ale ospojlerowany. Przede mną jeszcze cała masa drobiazgów i poprawek blacharskich (zwłaszcza z tyłu). Wnętrze zamierzam potraktować bardzo pobieżnie. Taki próbny renderek z obecnego etapu: siatki: Jeśli ktoś ma jakieś dobre wskazówki jak się zabrać za tylną lampę, to poproszę ;) Czy te wszystkie zniekształcenia wewnątrz klosza warto modelować, czy zadowalający efekt można uzyskać teksturą?
2013 Napisano 27 Sierpień 2014 Napisano 27 Sierpień 2014 Pewnie, że warto modelować im więcej wymodelujesz tym lepiej :) Jeśli chodzi o tylną lampę, to ustaw sobie siatkę dokładnie tak jak ta lampa wygląda. Następnie zaznacz te polygony obejmujące lampę i daj malutki inset. Skasuj polygony powstałe po inset. Zastosuj DETACH na insetowanym kawałku i dalej modeluj lampę i wnętrze. Wszędzie tam gdzie są łączenia, tzn gdzie chcesz przeciąć model (drzwi, maska) dajesz inset albo otwarty chamfer, a następnie łapiesz EDGE i wpuszczasz w głąb modelu aby nadać grubość. Natomiast na rogach takiej blachy aby po turbosmooth były ostre dajesz mały chamfer. Nie modelowałem samochodu, ale widziałem 4 kursy ;)
Micaki Napisano 27 Sierpień 2014 Napisano 27 Sierpień 2014 Nie wiem w czym modelujesz ale może to ci pomoże
Vaticinator Napisano 27 Sierpień 2014 Autor Napisano 27 Sierpień 2014 @2013 Dzięki za wskazówki :) Ja nie widziałem kursów, a modeluję samochód. @Micaki Modeluję w Blenderze, ale to, że tutki są do maxa nie robi mi różnicy. Zasada jest ta sama, a narzędzia podobne. Właśnie oglądam odcinek z lampami tylnymi. Link genialny! Dokładnie czegoś takiego mi było trzeba. Trochę się bałem, że te wszystkie odblaski trzeba będzie modelować ;P Nie wiem czy mi komp wyrobi. Pozdrawiam!
Vaticinator Napisano 1 Wrzesień 2014 Autor Napisano 1 Wrzesień 2014 Mały update. Poprawiłem i doszlifowałem tył. Wydechu jeszcze brak, jak i wnętrza lampy. Następny update jak już z zewnątrz wszystko ukończę. Wrzucę też lepsze renderki.
oley Napisano 21 Wrzesień 2014 Napisano 21 Wrzesień 2014 Rewelka praca. Kiedyś chciałem zrobić takie cudo, ale nie znalazłem blueprint-ów. Robisz z fotek czy printów ??
Vaticinator Napisano 26 Listopad 2014 Autor Napisano 26 Listopad 2014 Przepraszam, że nie odpowiadałem, ale porzuciłem tymczasowo ten projekt na rzecz innego. Robiłem i z blueprintów i z fotek. W zasadzie najlepsze blueprinty znalazłem w manualu od tego modelu auta. Mam to szczęście, że mogłem sobie porobić własne fotki co jest wielkim ułatwieniem, bo w sieci często ciężko znaleźć takie kadry jak by się chciało ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się