ErwinS Napisano 4 Wrzesień 2014 Napisano 4 Wrzesień 2014 Witam, kolejna wizka wykonana w Blenderze. Opinie mile widziane :)
WIERZBA Napisano 4 Wrzesień 2014 Napisano 4 Wrzesień 2014 Lepiej było by jakby w szklance piwko nie było tak zgazowane , mniej bąbelków w żółtej cieczy , taki wirek z drobnych bąbelków :) . Ale może to tylko szum renderku ? . Ogólnie wypiło by się ...
ErwinS Napisano 4 Wrzesień 2014 Autor Napisano 4 Wrzesień 2014 Wirek z bąbelków fajny pomysł, będę musiał to sprawdzić, dzięki!
Temporal Napisano 5 Wrzesień 2014 Napisano 5 Wrzesień 2014 Fajne, jedynie moge sie doczepic kanciastych babli.
ErwinS Napisano 5 Wrzesień 2014 Autor Napisano 5 Wrzesień 2014 Bąble kanciaste robione z icosphere, nie chciałem za bardzo obciążać sceny, ze względu na ich ilość. Myślałem, że nikt nie zwróci na to uwagi, a tu proszę :)
K Rad Napisano 5 Wrzesień 2014 Napisano 5 Wrzesień 2014 Ogólnie gicior! Troszkę razi ta piana w szklance, bez żadnego shading i tekstury. Kapselek chyba powinien mieć białe kółeczko u góry. No i wspomniane kanciaste bąbelki to pierwsza rzecz, którą się zauważa po powiększeniu foto : )
porti Napisano 5 Wrzesień 2014 Napisano 5 Wrzesień 2014 na ostatnim obrazku kropelki troszkę zbyt regularnie ci się ułożyły. Poza tym całkiem cacy
ErwinS Napisano 5 Wrzesień 2014 Autor Napisano 5 Wrzesień 2014 Kapsel mi umknął , rzeczywiście powinien mieć białe kółko. Dzięki za komentarze, trafne uwagi :)
alex3d Napisano 6 Wrzesień 2014 Napisano 6 Wrzesień 2014 @7alisman wizualnie butelka wygląda bardzo fajnie, oświetlenie i tło też, natomiast technicznie coś jest jednak nie tak ze shaderem szkła - jest tu gdzieś IOR butelki/szklanki w ogóle? To co powiedział porti, krople są równomiernie rozłożone no i szum w szklance, nie wygląda to naturalnie. Nie wiem czy stosujesz fizycznie poprawną czy fejkowaną*metodę i czy to wynika z Twojego shadera szkła w cyclesie czy z shadera kropli, ale znów kwestia załamania światła, krople wyglądają jakby były zawieszone w powietrzu (pomijając fakt, że krople lewitują ponad butelką - albo coś masz nie tak z object center dla icosphere albo za dużą wartość normal w parctiles system=> emitter goemetry).
ErwinS Napisano 6 Wrzesień 2014 Autor Napisano 6 Wrzesień 2014 Dzięki za uwagi, materiał szkła butelki: Faktycznie szum w szklance do redukcji, ale to nie problem :) Dzięki!
Rekomendowane odpowiedzi