Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam,

kolejna wizka wykonana w Blenderze.

Opinie mile widziane :)

 

heineken-u3-refleksy.jpg

ujecie1.jpg

uj3v2.jpg

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 3,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Lepiej było by jakby w szklance piwko nie było tak zgazowane , mniej bąbelków w żółtej cieczy , taki wirek z drobnych bąbelków :) . Ale może to tylko szum renderku ? . Ogólnie wypiło by się ...

Napisano
  • Autor

Wirek z bąbelków fajny pomysł, będę musiał to sprawdzić, dzięki!

Napisano
  • Autor

Bąble kanciaste robione z icosphere, nie chciałem za bardzo obciążać sceny, ze względu na ich ilość.

Myślałem, że nikt nie zwróci na to uwagi, a tu proszę :)

Napisano

Ogólnie gicior! Troszkę razi ta piana w szklance, bez żadnego shading i tekstury. Kapselek chyba powinien mieć białe kółeczko u góry. No i wspomniane kanciaste bąbelki to pierwsza rzecz, którą się zauważa po powiększeniu foto : )

Napisano

na ostatnim obrazku kropelki troszkę zbyt regularnie ci się ułożyły. Poza tym całkiem cacy

Napisano
  • Autor

Kapsel mi umknął , rzeczywiście powinien mieć białe kółko.

Dzięki za komentarze, trafne uwagi :)

Napisano

@7alisman wizualnie butelka wygląda bardzo fajnie, oświetlenie i tło też, natomiast technicznie coś jest jednak nie tak ze shaderem szkła - jest tu gdzieś IOR butelki/szklanki w ogóle? To co powiedział porti, krople są równomiernie rozłożone no i szum w szklance, nie wygląda to naturalnie. Nie wiem czy stosujesz fizycznie poprawną czy fejkowaną*metodę i czy to wynika z Twojego shadera szkła w cyclesie czy z shadera kropli, ale znów kwestia załamania światła, krople wyglądają jakby były zawieszone w powietrzu (pomijając fakt, że krople lewitują ponad butelką - albo coś masz nie tak z object center dla icosphere albo za dużą wartość normal w parctiles system=> emitter goemetry).

Napisano
  • Autor

Dzięki za uwagi, materiał szkła butelki:

M3DMj7.jpg

Faktycznie szum w szklance do redukcji, ale to nie problem :) Dzięki!

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.