ErwinS Posted September 4, 2014 Posted September 4, 2014 Witam, kolejna wizka wykonana w Blenderze. Opinie mile widziane :)
WIERZBA Posted September 4, 2014 Posted September 4, 2014 Lepiej było by jakby w szklance piwko nie było tak zgazowane , mniej bąbelków w żółtej cieczy , taki wirek z drobnych bąbelków :) . Ale może to tylko szum renderku ? . Ogólnie wypiło by się ...
ErwinS Posted September 4, 2014 Author Posted September 4, 2014 Wirek z bąbelków fajny pomysł, będę musiał to sprawdzić, dzięki!
Temporal Posted September 5, 2014 Posted September 5, 2014 Fajne, jedynie moge sie doczepic kanciastych babli.
ErwinS Posted September 5, 2014 Author Posted September 5, 2014 Bąble kanciaste robione z icosphere, nie chciałem za bardzo obciążać sceny, ze względu na ich ilość. Myślałem, że nikt nie zwróci na to uwagi, a tu proszę :)
K Rad Posted September 5, 2014 Posted September 5, 2014 Ogólnie gicior! Troszkę razi ta piana w szklance, bez żadnego shading i tekstury. Kapselek chyba powinien mieć białe kółeczko u góry. No i wspomniane kanciaste bąbelki to pierwsza rzecz, którą się zauważa po powiększeniu foto : )
porti Posted September 5, 2014 Posted September 5, 2014 na ostatnim obrazku kropelki troszkę zbyt regularnie ci się ułożyły. Poza tym całkiem cacy
ErwinS Posted September 5, 2014 Author Posted September 5, 2014 Kapsel mi umknął , rzeczywiście powinien mieć białe kółko. Dzięki za komentarze, trafne uwagi :)
alex3d Posted September 6, 2014 Posted September 6, 2014 @7alisman wizualnie butelka wygląda bardzo fajnie, oświetlenie i tło też, natomiast technicznie coś jest jednak nie tak ze shaderem szkła - jest tu gdzieś IOR butelki/szklanki w ogóle? To co powiedział porti, krople są równomiernie rozłożone no i szum w szklance, nie wygląda to naturalnie. Nie wiem czy stosujesz fizycznie poprawną czy fejkowaną*metodę i czy to wynika z Twojego shadera szkła w cyclesie czy z shadera kropli, ale znów kwestia załamania światła, krople wyglądają jakby były zawieszone w powietrzu (pomijając fakt, że krople lewitują ponad butelką - albo coś masz nie tak z object center dla icosphere albo za dużą wartość normal w parctiles system=> emitter goemetry).
ErwinS Posted September 6, 2014 Author Posted September 6, 2014 Dzięki za uwagi, materiał szkła butelki: Faktycznie szum w szklance do redukcji, ale to nie problem :) Dzięki!
Recommended Posts