Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 10
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Lepiej było by jakby w szklance piwko nie było tak zgazowane , mniej bąbelków w żółtej cieczy , taki wirek z drobnych bąbelków :) . Ale może to tylko szum renderku ? . Ogólnie wypiło by się ...

Posted

Bąble kanciaste robione z icosphere, nie chciałem za bardzo obciążać sceny, ze względu na ich ilość.

Myślałem, że nikt nie zwróci na to uwagi, a tu proszę :)

Posted

Ogólnie gicior! Troszkę razi ta piana w szklance, bez żadnego shading i tekstury. Kapselek chyba powinien mieć białe kółeczko u góry. No i wspomniane kanciaste bąbelki to pierwsza rzecz, którą się zauważa po powiększeniu foto : )

Posted

@7alisman wizualnie butelka wygląda bardzo fajnie, oświetlenie i tło też, natomiast technicznie coś jest jednak nie tak ze shaderem szkła - jest tu gdzieś IOR butelki/szklanki w ogóle? To co powiedział porti, krople są równomiernie rozłożone no i szum w szklance, nie wygląda to naturalnie. Nie wiem czy stosujesz fizycznie poprawną czy fejkowaną*metodę i czy to wynika z Twojego shadera szkła w cyclesie czy z shadera kropli, ale znów kwestia załamania światła, krople wyglądają jakby były zawieszone w powietrzu (pomijając fakt, że krople lewitują ponad butelką - albo coś masz nie tak z object center dla icosphere albo za dużą wartość normal w parctiles system=> emitter goemetry).




×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy