Jump to content
  • 0

Przykrycie części viewportu i renderingu


Rascal

Question

Czy jest możliwość przykrycia części viewportu obrazem z mapą alpha? w Maya robiło się to przy użyciu image plane w funkcji kamery. Czy w maxie jest to możliwe? zamieszczam przykład o co dokładnie chodzi.

 

ewqePZ.jpg

Link to post
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Myślę, że możesz utworzyć kamerę, stworzyć plane'a który wypełni cały viewport i na niego nałożyć obraz, a mapę przezroczystości wrzucić do opacity. Piszę to jednak z głowy (nie mam już maxa. ) i nie wiem, czy tak zadziała.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy