Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich :)

 

Na wstępie chciałabym wszystkim podziękować za pomoc i rady, które można znaleźć tutaj na forum :) Jak do tej pory rozwiązania na wszystkie moje problemy udawało mi się znaleźć za pomocą wyszukiwania. Teraz jednak utknęłam i nie wiem jak wymodelować takie cudo jak na zdjęciu. Chodzi mi dokładnie o te wszystkie linie, które tworzą oparcie ( te esy floresy ;) ). Wiem, ze można zrobić to za pomocą tekstury, ale może jest jakaś wtyczka, która pozwala wymodelować te elementy? No ogólnie to jakbyście Wy to zrobili? Tekstura wystarczy, aby uzyskać realistyczny efekt? No i jeszcze jak wymodelować tak realistyczną poduszkę? :)

 

 

 

 

 

miloo-fotel-ogrodowy-wiszacy-cocoon-czarno-bezowy-323486.2091276.2.jpg

 

Wrzucam jeszcze roboczy render miejsca, w których chciałabym umieścić nowe modele :)

 

 

eb4ef74b41b97114.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Najlepszą jakość osiągniesz robiąc wszystko splinem.

 

Trzeba poeksperymentować aby osiągnąć zadowalający efekt, tu masz tylko zarys:

 

1 Robisz sobie ramę - okrąg splinem i południki (dokładny kształt będzie różnił się przy biegunach ze względu na zniekształcenia).

2 Dodajesz zdobienia - najlepiej stworzyć sobie mały wzór i powielić go jak kafelki

3 dodajesz 2 razy modyfikator bend

4 poprawiasz ręcznie przez np modyfikator FFD, odłączasz spline ramy - (połodniki) i ustawiasz grubość.

 

Możesz tez zrobić od podstaw na płasko oddzielnie ramę i zdobienia i dać im razem bend, możliwości jest wiele.

Edytowane przez stormwind

Napisano
  • Autor
Najlepszą jakość osiągniesz robiąc wszystko splinem.

 

Trzeba poeksperymentować aby osiągnąć zadowalający efekt, tu masz tylko zarys:

 

1 Robisz sobie ramę - okrąg splinem i południki (dokładny kształt będzie różnił się przy biegunach ze względu na zniekształcenia).

2 Dodajesz zdobienia - najlepiej stworzyć sobie mały wzór i powielić go jak kafelki

3 dodajesz 2 razy modyfikator bend

4 poprawiasz ręcznie przez np modyfikator FFD, odłączasz spline ramy - (połodniki) i ustawiasz grubość.

 

Możesz tez zrobić od podstaw na płasko oddzielnie ramę i zdobienia i dać im razem bend, możliwości jest wiele.

 

 

Dziękuje bardzo :D już przynajmniej mam punkt zaczepienia do kombinowania :D

Napisano

Zdecydowanie odradzam robienia tej poduszki clothem;) Jeśli mimo wszystko chciałabyś to ogarnąć symulacją, to programem Marvelus Designer, ale po co od razu dla jednej poduszki go kupować.

 

Lepiej tym sposobem: http://viscorbel.com/modeling-classic-chair-3ds-max-tutorial/

 

Chciałem ci jeszcze polecić wątek o zmarszczkach, naszego forumowego mistrza How to do Zmarszczki ale widzę, że już wygasły linki, może napiszesz w wątku to je autor odświeży.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.