Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich :)

 

Na wstępie chciałabym wszystkim podziękować za pomoc i rady, które można znaleźć tutaj na forum :) Jak do tej pory rozwiązania na wszystkie moje problemy udawało mi się znaleźć za pomocą wyszukiwania. Teraz jednak utknęłam i nie wiem jak wymodelować takie cudo jak na zdjęciu. Chodzi mi dokładnie o te wszystkie linie, które tworzą oparcie ( te esy floresy ;) ). Wiem, ze można zrobić to za pomocą tekstury, ale może jest jakaś wtyczka, która pozwala wymodelować te elementy? No ogólnie to jakbyście Wy to zrobili? Tekstura wystarczy, aby uzyskać realistyczny efekt? No i jeszcze jak wymodelować tak realistyczną poduszkę? :)

 

 

 

 

 

miloo-fotel-ogrodowy-wiszacy-cocoon-czarno-bezowy-323486.2091276.2.jpg

 

Wrzucam jeszcze roboczy render miejsca, w których chciałabym umieścić nowe modele :)

 

 

eb4ef74b41b97114.jpg

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Najlepszą jakość osiągniesz robiąc wszystko splinem.

 

Trzeba poeksperymentować aby osiągnąć zadowalający efekt, tu masz tylko zarys:

 

1 Robisz sobie ramę - okrąg splinem i południki (dokładny kształt będzie różnił się przy biegunach ze względu na zniekształcenia).

2 Dodajesz zdobienia - najlepiej stworzyć sobie mały wzór i powielić go jak kafelki

3 dodajesz 2 razy modyfikator bend

4 poprawiasz ręcznie przez np modyfikator FFD, odłączasz spline ramy - (połodniki) i ustawiasz grubość.

 

Możesz tez zrobić od podstaw na płasko oddzielnie ramę i zdobienia i dać im razem bend, możliwości jest wiele.

Edytowane przez stormwind

Napisano
  • Autor
Najlepszą jakość osiągniesz robiąc wszystko splinem.

 

Trzeba poeksperymentować aby osiągnąć zadowalający efekt, tu masz tylko zarys:

 

1 Robisz sobie ramę - okrąg splinem i południki (dokładny kształt będzie różnił się przy biegunach ze względu na zniekształcenia).

2 Dodajesz zdobienia - najlepiej stworzyć sobie mały wzór i powielić go jak kafelki

3 dodajesz 2 razy modyfikator bend

4 poprawiasz ręcznie przez np modyfikator FFD, odłączasz spline ramy - (połodniki) i ustawiasz grubość.

 

Możesz tez zrobić od podstaw na płasko oddzielnie ramę i zdobienia i dać im razem bend, możliwości jest wiele.

 

 

Dziękuje bardzo :D już przynajmniej mam punkt zaczepienia do kombinowania :D

Napisano

Zdecydowanie odradzam robienia tej poduszki clothem;) Jeśli mimo wszystko chciałabyś to ogarnąć symulacją, to programem Marvelus Designer, ale po co od razu dla jednej poduszki go kupować.

 

Lepiej tym sposobem: http://viscorbel.com/modeling-classic-chair-3ds-max-tutorial/

 

Chciałem ci jeszcze polecić wątek o zmarszczkach, naszego forumowego mistrza How to do Zmarszczki ale widzę, że już wygasły linki, może napiszesz w wątku to je autor odświeży.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności