Skocz do zawartości

Materiał za bardzo działa na pozostałe obiekty


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam Was. Próbuję stworzyć wizualizację wnętrza. Render bez materiałów (biel) jest dość ciekawy, wyrazisty, jasny - po prostu dobry. Ale niestety po dodaniu materiału na podłogę (drewno) - materiał za bardzo działa na ściany sufit i wszystko inne że staje się ciemniejsze i żółtawe. Co zrobić żeby materiały nie działały tak na inne elementy?

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Zastosuj VrayOverrideMtl. Podłącz do niego jako Base mtl swój materiał podłogi, a do GI mtl materiał, który ma oddziaływać na otoczenie. Zmieniając jego kolor i jasność wpływasz na to jak będzie "wyglądało" światło odbite od podłogi. Unikaj raczej zbytniego rozjaśniania (w kierunku bieli) bo wyrenderowany obrazek straci kontrast. Zapewne najbardziej poprawny byłby materiał jasnością zbliżony do materiału podstawowego, z dosyć mocno zmniejszona saturacją (wpływ na kolor sufitu, ścian).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności