kpulka Napisano 18 Wrzesień 2014 Napisano 18 Wrzesień 2014 Cześć Szukam pluginu/cwanego sposoby, który umożliwiłby zróżnicowanie material ID obiektu. M. in. do trawy z multiscatter czy z drzewami proxy. Renderuje w vrayu i coronie o ile to istotne :P
l337 Napisano 18 Wrzesień 2014 Napisano 18 Wrzesień 2014 Chodzi o to, żeby każdy polygon miał inny Mtl Index? id_from = 1 id_to = 5 for i = 1 to selection.count do ( o= convertToPoly(selection[i]) numfaces = polyop.getNumFaces o for f = 1 to numfaces do ( rand = random id_from id_to o.EditablePoly.SetSelection #Face #{f} o.EditablePoly.setMaterialIndex rand 1 ) )
Traitor Napisano 18 Wrzesień 2014 Napisano 18 Wrzesień 2014 http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/randommatids
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się