Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć

Szukam pluginu/cwanego sposoby, który umożliwiłby zróżnicowanie material ID obiektu. M. in. do trawy z multiscatter czy z drzewami proxy.

Renderuje w vrayu i coronie o ile to istotne :P

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Chodzi o to, żeby każdy polygon miał inny Mtl Index?

 

id_from = 1
id_to = 5
for i = 1 to selection.count do
(
o= convertToPoly(selection[i])
numfaces = polyop.getNumFaces o
for f = 1 to numfaces do
(
	rand = random id_from id_to
	o.EditablePoly.SetSelection #Face #{f}
	o.EditablePoly.setMaterialIndex rand 1
)
)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności