panRebonka Posted September 20, 2014 Share Posted September 20, 2014 (edited) Witajcie. Ruszyła na indiegogo kampania mojej nowej gry, opartej na prozie Lovecrafta. Zachęcam do odwiedzenia strony na http://lovecrafttales.com i kupowania pakietów, a tymczasem zarzucam garść screenów. Gra będzie generalnie grą 2d, ale tworzoną w środowisku 3d - grafiki są po prostu plane-ami ułożonymi w przestrzeni 3d, co daje bardzo fajny efekt parallaxu. Mechanika będzie zbliżona do tej z OddPlanet, aczkolwiek będzie iść o krok dalej - dodamy wielopoziomową strukturę plansz (możliwość chodzenia także w głąb, nie tylko w lewo i prawo), dzień i noc, zmęczenie, głód i poczytalność. Poniżej obrazki: Edited October 11, 2014 by panRebonka Link to comment Share on other sites More sharing options...
olaf Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 wyglada bardzo fajnie. Nie wiem czy nie przestrzeliłeś z ofertą. Twórca Machinarium przyjmuje zlecenia na gry za 30k usd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
panRebonka Posted September 21, 2014 Author Share Posted September 21, 2014 A ja sprzedaję grę za 10 dolarów :). Wydaje mi się, że to trochę inne odniesienie w ogóle i że dil jest fair. A reszta z was, ludziska? Gdzie gwiazdki, gdzie front? Dawać:) Wierzę w Was! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reynevan Posted September 21, 2014 Share Posted September 21, 2014 Swietne klimaty. Na forum tworzą coś podobnego. http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=94608 Mają już demko, bardzo fajnie sie gralo. Fundusze juz odłożone, przekonaj mnie jakoś do swojej gry to zarobisz ;p Daj wiecej screnow w wyzszej rozdzielczosci to pewnie bedzie front ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
panRebonka Posted September 21, 2014 Author Share Posted September 21, 2014 Swietne klimaty. Na forum tworzą coś podobnego. http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=94608 Mają już demko, bardzo fajnie sie gralo. Fundusze juz odłożone, przekonaj mnie jakoś do swojej gry to zarobisz ;p Daj wiecej screnow w wyzszej rozdzielczosci to pewnie bedzie front ;) A tak, widziałem demko Tormentum, zacne. Nie przeszedłem niestety do końca, bo często w tego typu grach gdzieś się zacinam :). Lovecraft Tales to trochę inny kierunek, bo nie będzie to gra point and click. Będzie to poniekąd rozwinięcie mechaniki z OddPlanet, z tym, że będziemy mogli eksplorować większe przestrzenie (enviro składane z klocków, w silniku Unity, w pełnym 3d, co daje nam dużą elastyczność). W tarilerze - - można zobaczyć, jak będą wyglądać krajobrazy. Tak więc zamiast efektu parallax mamy 2d w pełnym 3d (brzmi może zabawnie, ale wygląda dobrze). Co jeszcze? Zamiast skupiać się na wymyślnych, unikalnych zagadkach, bardziej chcę rozwijać powtarzalne, ale fajne mechanizmy gejmplejowe, które przedłużą rozgrywkę. Próbowałem to uskuteczniać w przypadku swoich poprzednich własnych produkcji na silniku html5, i uważam, że z dobrym skutkiem - problemem jednak było to, że te gry były zabugowane, ale dlatego też nie ja teraz zajmuję się kodowaniem. Niemniej jednak np w Scrap (http://scraplite.clay.io) można było popykać sobie całkiem długo, a powstawało to stosunkowo niskim nakładem pracy dzięki tym powtarzalnym mechanizmom właśnie. Podobne myślenie towarzyszy mi w przypadku Lovecraft Tales. Jakie byłyby to mechanizmy? Na przykład: - Dzień i noc, gdzie w nocy mamy wyższą aktywność potworów, a nawet, jeśli ich nie spotkamy, to jest ciemno i łatwo oszaleć - Zmęczenie, głód i strach - Możliwość eksplorowania plansz w czterech kierunkach - czyli lewo i prawo, ale także do przodu i do tyłu - plansze będą połączone w niektórych punktach; to rozbija nam linearność - Dziennik, w którym gromadzimy wpisy, urywki fabuły i wskazówki - Klasyczne zagadki, typu otwórz drzwi, użyj jednego przedmiotu na drugim (tu jest trochę czerpania z przygodówek typu point and click) Pomysłem jest też rozbicie gry na epizody - każdy oparty na jednym opowiadaniu Lovecrafta. Docelowo jest to fajny sposób na zbudowanie serii, gdzie każdy epizod będzie stanowił odrębną fabularną całość, ale będzie też osadzony w jednym, spójnym świecie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
panRebonka Posted October 6, 2014 Author Share Posted October 6, 2014 Na zachętę dwa screeny, już z Unity: Link to comment Share on other sites More sharing options...
panRebonka Posted October 11, 2014 Author Share Posted October 11, 2014 Nowy słodziak: Link to comment Share on other sites More sharing options...
COR Posted October 12, 2014 Share Posted October 12, 2014 Bardzo fajny projekt się zapowiada z ciekawością będę śledził. Ostatni stworzak robi robotę! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now