Skocz do zawartości

Gra 2d - Lovecraft Tales


panRebonka

Czy kupujesz grę na indiegogo?  

2 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy kupujesz grę na indiegogo?

    • Tak, ponieważ... (napisz w wątku)
      0
    • Nie, ponieważ... (napisz w wątku)
      2


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

 

Ruszyła na indiegogo kampania mojej nowej gry, opartej na prozie Lovecrafta. Zachęcam do odwiedzenia strony na http://lovecrafttales.com i kupowania pakietów, a tymczasem zarzucam garść screenów. Gra będzie generalnie grą 2d, ale tworzoną w środowisku 3d - grafiki są po prostu plane-ami ułożonymi w przestrzeni 3d, co daje bardzo fajny efekt parallaxu. Mechanika będzie zbliżona do tej z OddPlanet, aczkolwiek będzie iść o krok dalej - dodamy wielopoziomową strukturę plansz (możliwość chodzenia także w głąb, nie tylko w lewo i prawo), dzień i noc, zmęczenie, głód i poczytalność. Poniżej obrazki:

 

 

20140919095515-lt-migo-new.jpg?1411145715

20140918160132-lt-mountains-pyramid.jpg?1411081292

20140917123817-lt-mountains-sphere.jpg?141098269720140918160844-lt-underground-2.jpg?141108172420140917131059-lt-house.jpg?1410984659

20140918161326-lt-victorian.jpg?1411082006

20140917133343-lt-new-england.jpg?1410986023

Edytowane przez panRebonka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Swietne klimaty. Na forum tworzą coś podobnego. http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=94608

Mają już demko, bardzo fajnie sie gralo. Fundusze juz odłożone, przekonaj mnie jakoś do swojej gry to zarobisz ;p Daj wiecej screnow w wyzszej rozdzielczosci to pewnie bedzie front ;)

 

A tak, widziałem demko Tormentum, zacne. Nie przeszedłem niestety do końca, bo często w tego typu grach gdzieś się zacinam :).

 

Lovecraft Tales to trochę inny kierunek, bo nie będzie to gra point and click. Będzie to poniekąd rozwinięcie mechaniki z OddPlanet, z tym, że będziemy mogli eksplorować większe przestrzenie (enviro składane z klocków, w silniku Unity, w pełnym 3d, co daje nam dużą elastyczność). W tarilerze -

- można zobaczyć, jak będą wyglądać krajobrazy. Tak więc zamiast efektu parallax mamy 2d w pełnym 3d (brzmi może zabawnie, ale wygląda dobrze). Co jeszcze?

 

Zamiast skupiać się na wymyślnych, unikalnych zagadkach, bardziej chcę rozwijać powtarzalne, ale fajne mechanizmy gejmplejowe, które przedłużą rozgrywkę. Próbowałem to uskuteczniać w przypadku swoich poprzednich własnych produkcji na silniku html5, i uważam, że z dobrym skutkiem - problemem jednak było to, że te gry były zabugowane, ale dlatego też nie ja teraz zajmuję się kodowaniem. Niemniej jednak np w Scrap (http://scraplite.clay.io) można było popykać sobie całkiem długo, a powstawało to stosunkowo niskim nakładem pracy dzięki tym powtarzalnym mechanizmom właśnie. Podobne myślenie towarzyszy mi w przypadku Lovecraft Tales. Jakie byłyby to mechanizmy? Na przykład:

 

- Dzień i noc, gdzie w nocy mamy wyższą aktywność potworów, a nawet, jeśli ich nie spotkamy, to jest ciemno i łatwo oszaleć

- Zmęczenie, głód i strach

- Możliwość eksplorowania plansz w czterech kierunkach - czyli lewo i prawo, ale także do przodu i do tyłu - plansze będą połączone w niektórych punktach; to rozbija nam linearność

- Dziennik, w którym gromadzimy wpisy, urywki fabuły i wskazówki

- Klasyczne zagadki, typu otwórz drzwi, użyj jednego przedmiotu na drugim (tu jest trochę czerpania z przygodówek typu point and click)

 

Pomysłem jest też rozbicie gry na epizody - każdy oparty na jednym opowiadaniu Lovecrafta. Docelowo jest to fajny sposób na zbudowanie serii, gdzie każdy epizod będzie stanowił odrębną fabularną całość, ale będzie też osadzony w jednym, spójnym świecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności