Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Przygotowuję sobie scenkę treningową do czego to zobaczycie jak mi się tylko uda zrobić to w taki sposób w jaki bym tego chciał dlatego też tworze temat by zbierać nagany i cenne wskazówki za moją pracę. Obecnie jestem na etapie budowy "domu" posiadającym drewniany szkielet taki jak ten poniżej:

 

Wood-framed_house.jpg

 

 

Dom oczywiście ma pozostać w takim surowym stanie z ewentualnymi postawionymi ściankami. Poniżej rendery takie na szybko by pokazać jak wygląda obecnie sytuacja.

 

 

99896e7c23f025ce.jpg

f3547bb87b2394b8.jpg

0819babfa254200a.jpge9ecbc1830cd2d7e.jpg

 

 

 

Materiały czyli deski oraz płyty wiórowe. Niestety z tego co widzę moja gamma nie została zapisana w renderach dlatego są takie jasne lecz zmienię sobie to później i kolejne będą już ok a to są tylko podglądowe. Muszę wykonać jeszcze jak widać ścianki działowe, których jeszcze nie mam nawet zaczętych. Nie mam żadnych referencji jeśli chodzi o sam wygląd domu więc nie ma do czego porównywać. Chętnie posłucham co waszym zdaniem jeszcze powinienem zmienić jeśli są już widoczne jakieś okropne błędy. Dom będzie elementem, krótkiej i dynamicznej animacji.

Edytowane przez Hokmah
  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hej.

 

Proponuje ci zebys zaczal od jednej sciany. Rozbuduj w tej scianie elementy jakie chcesz (cegly, pustaki, drewno, tynk, itd...). Nastepnie zrob fracturing i wtedy zacznij bawic sie z dynamiką.

 

Jak znajdziesz zadowalajacy efekt, to wtedy mozesz sprobowac to zastosowac do czegos wiekszego, np tego domku.

 

W ten sposob sie nie wypalisz na modelowaniu i szybko ruszysz z tym co najciekawsze :) Bo rozumiem to wlasnie destruction ma byc efektem?

Napisano

Przeanalizuj sobie dogłębnie typowe konstrukcje budynków tego typu. Nie masz wewnętrznej konstrukcji, ściany wiszą w powietrzu niepodparte ogólne proporcje elementów za zachwiane.

Znajdź sobie jakiś rzut typowego budynku a najlepiej cały projekt i oprzyj się na nim, przynajmniej w podstawowym zakresie.

Napisano

Juzwa - takie testy już sobie jakiś czas temu przeprowadzałem teraz chcę to przenieść na budynek. Zniszczenia polegać mają głównie na uszkodzeniach parteru ale nie do takiego stopnia by dom się zawalił. Raczej złamanie kilkudziesięciu desek.

 

stormwind - zrobiłem od nowa zupełnie inny szkielet domu gdzie wzorowałem się na planach

425d0596accf95ec7219348a2d2cc7d7.png

 

 

Teraz wydaje mi się, że jest znacznie lepiej :)

 

dce0f02a441bd8ee.jpg

2dc4458778d8c262.jpg

Napisano

Jeśli to ma być konstrukcja typowej kanadyjki to żeś odrobinę przegiął z ilością słupków za gęsto przy obiektach piętrowych rozstaw w osi słupka to 40 cm w przypadku domu parterowego można zastosować na spokojnie 60 cm standardowy wymiar słupka to 4x15 , brak podziałów poziomych, belek nadproży, w kanadyjce nie walisz murłaty tylko robisz podwójne oczepy.No i chyba nie całkiem odwzorowałeś konstrukcje z planu jaki nam pokazujesz bo ci się gdzieś podział wykusz :)

Napisano

Dom uległ jeszcze wielu modernizacjom, które można zobaczyć na poniższym renderze, który dzisiaj zrobiłem na testych ustawieniach, obraz teksturach, które wymagają jeszcze wielu poprawek. Obecnie staram się zrobić dobry materiał podłoża a chciałbym by było to po prostu piasek. Trochę się pomęczę ale mam nadzieję, że jednak bedzie warto i wyjdzie tak jakbym tego chciał.

 

8ba5f03d1db67249.jpg

Napisano

Dawno nic tutaj nie wrzucałem gdyż robiłem wizke Bentleya widocznego na poniższych strzałach. Obecnie jestem na tym etapie. Teksturki jeszcze do poprawek co widać i samo drewno, które w niektórych miejscach dostaje się pod karoserię nie wiem dlaczego gdyż cały obiekt jest dodanych w RayFire.

 

ca1abefb391d8ec5.jpg

19115728f433383e.jpg

Napisano

Próba pójścia w większy detal wiązała się jak wiadomo ze znacznie dłuższym renderingiem tak więc samo podłoże jak i "enviroment" jest bardzo uproszczony a obecnie renderuje się pierwszy kawałek tej krótkiej animacji.

 

a46905e2f7ebf63e.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności