Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!!

Szukam sposoby na tworzenie ubrań takich ingame. A dokładnie płaszcze i inne elementy który poruszały by się na wietrze.

Spodnie bluza itp. jest to po prostu siatka, którą zastępuje i potem zamiast nóg dam model spodni.

 

Ale płaszcz, suknia?? modeluje sie tak samo??

Jest to zwykły plane teksturowane dwustronnie ?? czy może nadaje się grubość.

Animacja to więm że zależy od możliwości engina. Ale chodzi mi o samo modelowanie

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tu musisz miec jakis model pospodem. Potem i tak trzeba zrobic retopo i wypalic normal mape. Mozesz tez zrobic higpoly w Zbrushu, mudboxie,czy nawet poligonalenie np.:Maya potem wypalic Normal Mapy w jednym z tych programow lub np,:w xNormal.

 

Pzdr.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności