HellScythe Napisano 24 Wrzesień 2014 Share Napisano 24 Wrzesień 2014 Witam!! Szukam sposoby na tworzenie ubrań takich ingame. A dokładnie płaszcze i inne elementy który poruszały by się na wietrze. Spodnie bluza itp. jest to po prostu siatka, którą zastępuje i potem zamiast nóg dam model spodni. Ale płaszcz, suknia?? modeluje sie tak samo?? Jest to zwykły plane teksturowane dwustronnie ?? czy może nadaje się grubość. Animacja to więm że zależy od możliwości engina. Ale chodzi mi o samo modelowanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skalpel3d Napisano 24 Wrzesień 2014 Share Napisano 24 Wrzesień 2014 http://www.marvelousdesigner.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HellScythe Napisano 26 Wrzesień 2014 Autor Share Napisano 26 Wrzesień 2014 Ale tak pod gry to to sę nada, czy to jest bardziej dla filmów 3d?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sebazx6r Napisano 26 Wrzesień 2014 Share Napisano 26 Wrzesień 2014 Tu musisz miec jakis model pospodem. Potem i tak trzeba zrobic retopo i wypalic normal mape. Mozesz tez zrobic higpoly w Zbrushu, mudboxie,czy nawet poligonalenie np.:Maya potem wypalic Normal Mapy w jednym z tych programow lub np,:w xNormal. Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lestat85 Napisano 2 Październik 2014 Share Napisano 2 Październik 2014 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi