HellScythe Napisano 24 Wrzesień 2014 Napisano 24 Wrzesień 2014 Witam!! Szukam sposoby na tworzenie ubrań takich ingame. A dokładnie płaszcze i inne elementy który poruszały by się na wietrze. Spodnie bluza itp. jest to po prostu siatka, którą zastępuje i potem zamiast nóg dam model spodni. Ale płaszcz, suknia?? modeluje sie tak samo?? Jest to zwykły plane teksturowane dwustronnie ?? czy może nadaje się grubość. Animacja to więm że zależy od możliwości engina. Ale chodzi mi o samo modelowanie
HellScythe Napisano 26 Wrzesień 2014 Autor Napisano 26 Wrzesień 2014 Ale tak pod gry to to sę nada, czy to jest bardziej dla filmów 3d??
Sebazx6r Napisano 26 Wrzesień 2014 Napisano 26 Wrzesień 2014 Tu musisz miec jakis model pospodem. Potem i tak trzeba zrobic retopo i wypalic normal mape. Mozesz tez zrobic higpoly w Zbrushu, mudboxie,czy nawet poligonalenie np.:Maya potem wypalic Normal Mapy w jednym z tych programow lub np,:w xNormal. Pzdr.
Rekomendowane odpowiedzi