Napisano 9 Październik 201410 l VideoCopilot i Andrew Kramer to nie tylko kursy After Effects. Andrew wraz ze swoim zespołem od jakiegoś czasu zajmuje się również tworzeniem oprogramowania. Pełna treść: Element 3D V2 - animacje 3D w After Effects
Napisano 9 Październik 201410 l W afterze znacznie lepszy podglad z viewportu, niz w niejednym programie do 3D... WSTYD.
Napisano 9 Październik 201410 l bleeeeh jak masz 2 GPU np GTX 980/780ti/titan to w cycles se ustawiasz render i masz jeszcze lepiej xD Nie no ale kurde cool stuff. chyba zaczne używać aftera. nie ździwiłym się jakby przerzucili teraz viewport ten do photoshopa hahah
Napisano 9 Październik 201410 l Mowie o tym, ze na przecietnej karcie jak widac mozna miec takie udogodnienie. Podobnie dziala Toolbag2, i nie wymaga titanow za 5-10tys zl, by miec ultra szybki, porzadny podglad.
Napisano 9 Październik 201410 l Mowie o tym, ze na przecietnej karcie jak widac mozna miec takie udogodnienie. Podobnie dziala Toolbag2, i nie wymaga titanow za 5-10tys zl, by miec ultra szybki, porzadny podglad. nie no wiadomo, ale za te 5-10k masz finalny render w real time :D Fajnie jakby można było unreala podłączyć do viewportu :D albo marmoseta
Napisano 9 Październik 201410 l No wstyd. Przecież takie rzeczy powinny się pojawiać w pierwszej kolejności w softach 3D. Jak na razie tylko maya i jej viewport2.0 są bliskie czegoś takiego jak w filmiku ale wydajność i stabilność jeszcze nie jest za dobra. Może w następnej wersji. Ja czekam co wymodzą devsi blendera. Niedawno zabrali się za całościowe przepisywanie viewportu. Na razie przyśpieszyli sculpt 4-krotnie, dodali DoFa i SSAO. Do takich efektów jak marmoset jeszcze bardzo daleko ale jestem dobrej myśli. To nie dodawanie nowych bajerów na przestarzałe fundamenty tylko wymiana całej architektury.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto