Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 72
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wrzuc moze jeszcze siatke low poly bo na renderze z lakierem trudno wylapac co jest refleksem a co bledem w modelingu. Przynajmniej od razu widac ze to bmw :)

Napisano

hmm tez kiedys podchodzilem do tego modelu, ale niei wiem czemu przesiadlem sie na Nissana, :/ Poszukaj zdjec Topster'a, wydaje mi sie ze to jest najlepszy tuning do tego wozu(chodzi mi o wizualny)

Napisano

tez chcialem robic nissana, ale bmw ma ciekawsze ksztalty, duzo wgiec, wypuklen. wczoraj w nocy poprawilem bledy i narazie jest dobrze, tam gdzie ma byc wgiecie jest, gdzie ostry kant to wszystko jest wiec nie wiem gdzie oni widza te niepotrzebne krzywizny? przeciez tam gdzie sa to musza byc

 

oto przyklady:

 

http://members.lycos.co.uk/ibronek/przykl1.jpg

http://members.lycos.co.uk/ibronek/przykl2.jpg

http://members.lycos.co.uk/ibronek/przykl3.jpg

 

 

Dam rendera bez lakieru

http://members.lycos.co.uk/ibronek/bmwz43.jpg

Napisano

Pierwszą rzeczą, która mi się obrazu rzuciła w oczy to nerki, które są za bardzo wysunięte do przodu.

Krzywe połączenie zderzaka z nadkolem.

Z mojej strony chyba na tyle.

Napisano
piszcie co sadzicie. mam pytanie czy lepsza technika do robienia aut to splajny czy poly?

 

Lepsza jest ta ktora jest Ci bardziej wygodna. Na to pytanie sam sobie musisz odpowiedziec

Napisano

aha bo chodzi mi glownie oto by wszystko bylo rowne co nie zawsze mi wychodzi modelowaniem polygon po polygonie. zrobilem wlasnie dla porownania maske splinami i polygonami i lepiej (rowniej) wyglada ta splinami. zastanawiam sie wlasnie czy nie zrobic najpierw ogolnej bryly splinami a szczegoly polygonami. posiedze dizsiaj nad tym i odpowiem sobie wtedy an to pytanie:)

Napisano

Heh fajnie, tylko musisz tu i tam poprostowac w niektorych miejscach. Sam sie teraz bawie w modelowanie Hondy Civic w technice poly. Jak narazie fajnie mi idzie, ale tez sprobuje spline'ami :P. Pozdro.

Napisano

witam ponownie:0 zamieszczam kolejny render. poprawilem male bugi, wpasowalem maske w zderzak (narazie boki sa krzywe jak widac) i zrobilem krawedzie czesci chociaz tego nie widac:)

 

bmwz46.jpg

Napisano

łee;) dobra poprawilem nierownosci dokonczylem bok i zrobilem krawedzie:P dobra nastepny render bedzie nieco pozniej bo weekend sie konczy rozumiecie;) wydawalo mi sie ze nie dam rady, zaczalem od nowa i narazie jakos to chyba idzie

 

bmwz47.jpg

Napisano

Nie ma to tamto ;). Znaczek mi sie nie podoba - na ostatnim renderze cosik ciemnego spod niego wystaje :P, ale ogolnie jest dobrze :].

 

Pax, pax miedzy chrzescijany ;). (joke ;))

Napisano

no mozliwe ze za plaski trohe jest to go uwypuklilem chociaz z tej odleglosci tego nie widac;) dzisiaj zrobilem tyl. sa male bugi ale poprawie je nastepnym razem pozdro:)

bmwz410.jpg

Napisano

MC-Maxim:ale ty nie nalezysz do wiekszosci osob niekonczocych swoich prac :D

sCeleTon pokaz przejscie drzwi na tylny blotnik, bo widze ze cos tam mi sie nie podoba, i wylacz lakie pliss bo bygi kryjesz nim (o ile sa)

Napisano

wlasnie zastanawiam sie czy nie zrobic po swojemu tej tylniej klapy bo w oryginale tez jest tak z tylu wygieta ale mnie sie to nei podoba://pomysle. dalje teraz zooma na drzwi i bez lakieru:) ale wole o zawsze wlaczac bo wtedy lepiej bugi walsnie widac jak sie zle odksztalca odbicie:)

 

bmwz411.jpg

Napisano

aha to dobrze;) wlasnie najpierw ogladacjcie foty a potem na mnie bluzgajcie heh;) zerknijcie sobie na tyl w oryginale. robic taki sam? czy troche dac cos od siebie?:) na dzisiaj starczy, moze jutro cos doloze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności