sCeleTon Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 czesc:) to znowu ja:P Czas wziac sie za nowy model. Padło na Bmw, poniewaz ma ciekawe ksztalty i chcialem podjac wyzwanie stworzenia go zgodnemu oryginalowi. Mam nadzieje ze mi się uda. A oto pierwsze rendery po 8godzinach pracy. http://www.sceleton3d.webpark.pl/bmwz41.jpg http://www.sceleton3d.webpark.pl/bmwz42.jpg Piszcie co poprawic, co sie nie podoba co sie podoba;) itp. :) pozdrawiam
sikham Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 nastepne 8 godzin na prostowanie i bedzie całkiem znośnie ;)
kozioo Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 ja mysle ze w 4 godzinki da sie uwinąć, chyba ze trzeba zmieniac topologie siatki - wtedy moze być blizej 8. ;>
Nimrod Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 Wrzuc moze jeszcze siatke low poly bo na renderze z lakierem trudno wylapac co jest refleksem a co bledem w modelingu. Przynajmniej od razu widac ze to bmw :)
sikham Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 nawet z lakierem widac że jest dużo błedów ;)
sCeleTon Napisano 23 Wrzesień 2004 Autor Napisano 23 Wrzesień 2004 hhm dam siatke ale trzeba ja jeszcze sprostowac. bledy widze narazie na kantach ale to poprawie. jest na siatce pare trojkatow ale postaram sie jakos je zlikwidowac;). pozdro http://www.sceleton3d.webpark.pl/bmwz4siatka1.jpg
sikham Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 420 przekroczony limit transferu hłe hłe :)
sCeleTon Napisano 23 Wrzesień 2004 Autor Napisano 23 Wrzesień 2004 kurde widze;( trzeba bedize zalozyc druga stronke. zna ktos jakis serwer bez limitu o pojemnosci min 20mb??
sCeleTon Napisano 23 Wrzesień 2004 Autor Napisano 23 Wrzesień 2004 ok dzieki moze uda mi sie teraz zalozyc, jesli nie to jutro
Salvator Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 ojojo co się tam dzieje w siateczce, ja oceniam to na 6h ;]
sCeleTon Napisano 23 Wrzesień 2004 Autor Napisano 23 Wrzesień 2004 ok udalo mi sie przezucic na inny serw rendery http://members.lycos.co.uk/ibronek/bmwz41.jpg http://members.lycos.co.uk/ibronek/bmwz42.jpg http://members.lycos.co.uk/ibronek/bmwz4s1.jpg
Gość eax Napisano 24 Wrzesień 2004 Napisano 24 Wrzesień 2004 hmm tez kiedys podchodzilem do tego modelu, ale niei wiem czemu przesiadlem sie na Nissana, :/ Poszukaj zdjec Topster'a, wydaje mi sie ze to jest najlepszy tuning do tego wozu(chodzi mi o wizualny)
sCeleTon Napisano 24 Wrzesień 2004 Autor Napisano 24 Wrzesień 2004 tez chcialem robic nissana, ale bmw ma ciekawsze ksztalty, duzo wgiec, wypuklen. wczoraj w nocy poprawilem bledy i narazie jest dobrze, tam gdzie ma byc wgiecie jest, gdzie ostry kant to wszystko jest wiec nie wiem gdzie oni widza te niepotrzebne krzywizny? przeciez tam gdzie sa to musza byc oto przyklady: http://members.lycos.co.uk/ibronek/przykl1.jpg http://members.lycos.co.uk/ibronek/przykl2.jpg http://members.lycos.co.uk/ibronek/przykl3.jpg Dam rendera bez lakieru http://members.lycos.co.uk/ibronek/bmwz43.jpg
Kryhas Napisano 24 Wrzesień 2004 Napisano 24 Wrzesień 2004 Pierwszą rzeczą, która mi się obrazu rzuciła w oczy to nerki, które są za bardzo wysunięte do przodu. Krzywe połączenie zderzaka z nadkolem. Z mojej strony chyba na tyle.
sCeleTon Napisano 24 Wrzesień 2004 Autor Napisano 24 Wrzesień 2004 postaralem sie porpawic wykryte bledy, zmienilem dolna siatke, i dodalem maske, teraz tylko wyrownac szpary i jakos to chyba bedzie wygladac:) piszcie co sadzicie. mam pytanie czy lepsza technika do robienia aut to splajny czy poly? http://members.lycos.co.uk/ibronek/bmwz44.jpg
Baton Napisano 25 Wrzesień 2004 Napisano 25 Wrzesień 2004 Dawaj te rendery jakos sensowniej zrobione. Bialy plane , szary samochod i skylight bo takto ciezko wylapac bledy. Albo wogole bez swiatel.
illy Napisano 25 Wrzesień 2004 Napisano 25 Wrzesień 2004 piszcie co sadzicie. mam pytanie czy lepsza technika do robienia aut to splajny czy poly? Lepsza jest ta ktora jest Ci bardziej wygodna. Na to pytanie sam sobie musisz odpowiedziec
sCeleTon Napisano 25 Wrzesień 2004 Autor Napisano 25 Wrzesień 2004 aha bo chodzi mi glownie oto by wszystko bylo rowne co nie zawsze mi wychodzi modelowaniem polygon po polygonie. zrobilem wlasnie dla porownania maske splinami i polygonami i lepiej (rowniej) wyglada ta splinami. zastanawiam sie wlasnie czy nie zrobic najpierw ogolnej bryly splinami a szczegoly polygonami. posiedze dizsiaj nad tym i odpowiem sobie wtedy an to pytanie:)
sCeleTon Napisano 25 Wrzesień 2004 Autor Napisano 25 Wrzesień 2004 poda mi ktos jakies linki z tutkami o splinach?:) bylbym wdzieczny i piszcie cos bo nikt sie prawie nie odzywa:]
sikham Napisano 25 Wrzesień 2004 Napisano 25 Wrzesień 2004 polygonami da sie ją też równie ładną zrobić wystarczy chcieć ;)
sCeleTon Napisano 25 Wrzesień 2004 Autor Napisano 25 Wrzesień 2004 da sie, do tej pory tak robie ale chcialem poznac cos nowego;) moze cos prostrzego co przysopieszy modelowanie;) bede chyba laczyc spliny i poly modelling
sCeleTon Napisano 26 Wrzesień 2004 Autor Napisano 26 Wrzesień 2004 no dzisiaj powrocilem zaczalem robic go od nowa ta technika splinami + poly i oto co mi wyszlo:)
nielot007 Napisano 26 Wrzesień 2004 Napisano 26 Wrzesień 2004 nie no spoko spoko to wyglada troche go jeszcze po prostujesz i bedzie super:D:D
Knysha Napisano 26 Wrzesień 2004 Napisano 26 Wrzesień 2004 Heh fajnie, tylko musisz tu i tam poprostowac w niektorych miejscach. Sam sie teraz bawie w modelowanie Hondy Civic w technice poly. Jak narazie fajnie mi idzie, ale tez sprobuje spline'ami :P. Pozdro.
sCeleTon Napisano 26 Wrzesień 2004 Autor Napisano 26 Wrzesień 2004 witam ponownie:0 zamieszczam kolejny render. poprawilem male bugi, wpasowalem maske w zderzak (narazie boki sa krzywe jak widac) i zrobilem krawedzie czesci chociaz tego nie widac:)
nielot007 Napisano 26 Wrzesień 2004 Napisano 26 Wrzesień 2004 nie baw sie lakierem!! tylko poprawiaj bugiii dalej jest krzywo z przodu!!:):) ale model zapowiada sie super pozdro
sCeleTon Napisano 26 Wrzesień 2004 Autor Napisano 26 Wrzesień 2004 łee;) dobra poprawilem nierownosci dokonczylem bok i zrobilem krawedzie:P dobra nastepny render bedzie nieco pozniej bo weekend sie konczy rozumiecie;) wydawalo mi sie ze nie dam rady, zaczalem od nowa i narazie jakos to chyba idzie
Salvator Napisano 26 Wrzesień 2004 Napisano 26 Wrzesień 2004 łądne ale brzydkie ;] schizofrenicznie ładny model brzydkiego auta. cześć ;P
ChaoSMakeR Napisano 26 Wrzesień 2004 Napisano 26 Wrzesień 2004 a mi sie ten samochod podoba a model w tym rzucie zboku cos chyba w nim nietak
sCeleTon Napisano 26 Wrzesień 2004 Autor Napisano 26 Wrzesień 2004 jeszce moze wrzuce jeden render na deser:) z logiem BMW ktory zdarzylem rpzed snem wymodelowac;) sorry za jakosc obrazka ale spieszylem sie:) pozdro
illy Napisano 26 Wrzesień 2004 Napisano 26 Wrzesień 2004 karoseria niegotowa a juz lakiere to zgubilo wielu zapalencow na tym forum
Kryhas Napisano 27 Wrzesień 2004 Napisano 27 Wrzesień 2004 Widze postępy ale nie duże. Skilo mówi prawde że lakier już zgubił nie jednego (moje BMW M3).
Knysha Napisano 27 Wrzesień 2004 Napisano 27 Wrzesień 2004 Nie ma to tamto ;). Znaczek mi sie nie podoba - na ostatnim renderze cosik ciemnego spod niego wystaje :P, ale ogolnie jest dobrze :]. Pax, pax miedzy chrzescijany ;). (joke ;))
sCeleTon Napisano 27 Wrzesień 2004 Autor Napisano 27 Wrzesień 2004 no mozliwe ze za plaski trohe jest to go uwypuklilem chociaz z tej odleglosci tego nie widac;) dzisiaj zrobilem tyl. sa male bugi ale poprawie je nastepnym razem pozdro:)
MC-Maxim Napisano 27 Wrzesień 2004 Napisano 27 Wrzesień 2004 Fajne :) Mnie lakier jeszcze nie zgubił, a daje go zawsze podczas modelowania :]
illy Napisano 27 Wrzesień 2004 Napisano 27 Wrzesień 2004 MC-Maxim:ale ty nie nalezysz do wiekszosci osob niekonczocych swoich prac :D sCeleTon pokaz przejscie drzwi na tylny blotnik, bo widze ze cos tam mi sie nie podoba, i wylacz lakie pliss bo bygi kryjesz nim (o ile sa)
cmx Napisano 27 Wrzesień 2004 Napisano 27 Wrzesień 2004 troche nieksztaltna ta tylna... klapa (?). ale chyba Ty to widzisz, bo piszesz ze bugi sa:>.
sCeleTon Napisano 27 Wrzesień 2004 Autor Napisano 27 Wrzesień 2004 wlasnie zastanawiam sie czy nie zrobic po swojemu tej tylniej klapy bo w oryginale tez jest tak z tylu wygieta ale mnie sie to nei podoba://pomysle. dalje teraz zooma na drzwi i bez lakieru:) ale wole o zawsze wlaczac bo wtedy lepiej bugi walsnie widac jak sie zle odksztalca odbicie:)
illy Napisano 27 Wrzesień 2004 Napisano 27 Wrzesień 2004 myslalem ze cos jest nie tak z krawedziami , ale sprawdzilem ze zdjeciami i jest dobrze
sCeleTon Napisano 27 Wrzesień 2004 Autor Napisano 27 Wrzesień 2004 aha to dobrze;) wlasnie najpierw ogladacjcie foty a potem na mnie bluzgajcie heh;) zerknijcie sobie na tyl w oryginale. robic taki sam? czy troche dac cos od siebie?:) na dzisiaj starczy, moze jutro cos doloze
cmx Napisano 27 Wrzesień 2004 Napisano 27 Wrzesień 2004 na ostatnim screenie chyba tam gdzie sie nadkole zaczyna cos nieco nie gra. ale to malutkie.
sCeleTon Napisano 29 Wrzesień 2004 Autor Napisano 29 Wrzesień 2004 wrocilem:)znalazlem troche czasu i dadalem troche. jak usunac te babole w rendeningu ??(mental ray)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się