adek Napisano 15 Październik 2014 Share Napisano 15 Październik 2014 Epic Games wydało nową wersję Unreal Engine 4.5 wprowadzającą sporo poprawek i nowości do tego silnika. Jedną z nich jest nowy, bardziej realistyczny wygląd twarzy i skóry. Pełna treść: Unreal Engine 4.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pxl666 Napisano 15 Październik 2014 Share Napisano 15 Październik 2014 techdema techdema!!!!potem pogadamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 15 Październik 2014 Share Napisano 15 Październik 2014 bardziej realistyczny wyglad twarzy? a to nie zalezy od tworcy i jego modelu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 15 Październik 2014 Share Napisano 15 Październik 2014 Chodzi pewnie o shader. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skoti Napisano 16 Październik 2014 Share Napisano 16 Październik 2014 bardziej realistyczny wyglad twarzy? a to nie zalezy od tworcy i jego modelu? Zależy jak to rozumiesz. Model, ustawienia shadera to robota grafika... jednak to jak ten shader działa, jaki zaimplementowany jest SSS itp... i jak te ustawienia grafika wpływają na wygląd materiału to już zasługa programistów silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 16 Październik 2014 Share Napisano 16 Październik 2014 ale tam jest "twarzy i skóry". O ile sa efekt skóry może odpowiadać jakiś tam shader, to nie wiem co nam generuje tą realistyczną twarz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MariushO Napisano 16 Październik 2014 Share Napisano 16 Październik 2014 (edytowane) Aj @Temporal czepiasz sie niuansow jezykowych. A moze napisane jest "twarzy i skory" dlatego, ze nowy shader SSS najbardziej spektalularnie bedzie prezentowal sie na twarzy. Twarz i skora maja ze soba wiele wspólnego w grach, gdzie w wiekszosci widoczna czesc skory to twarz. Edytowane 17 Październik 2014 przez MariushO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skoti Napisano 16 Październik 2014 Share Napisano 16 Październik 2014 ale tam jest "twarzy i skóry". O ile sa efekt skóry może odpowiadać jakiś tam shader, to nie wiem co nam generuje tą realistyczną twarz. Może chodzić o inne shadery na twarzy (jak shadery oczu), a może nawet przy współpracy z Nvidią wykorzystali FaceWorks do dynamicznej animacji mimiki twarzy na podstawie danych z USC. Nie wiem czy tak było, ale jest ogólnie wiele rzeczy, które mogły się przyczynić do napisania osobno i twarzy i skóry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się