Skocz do zawartości

Unreal Engine 4.5


adek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

bardziej realistyczny wyglad twarzy? a to nie zalezy od tworcy i jego modelu?

Zależy jak to rozumiesz. Model, ustawienia shadera to robota grafika... jednak to jak ten shader działa, jaki zaimplementowany jest SSS itp... i jak te ustawienia grafika wpływają na wygląd materiału to już zasługa programistów silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aj @Temporal czepiasz sie niuansow jezykowych. A moze napisane jest "twarzy i skory" dlatego, ze nowy shader SSS najbardziej spektalularnie bedzie prezentowal sie na twarzy. Twarz i skora maja ze soba wiele wspólnego w grach, gdzie w wiekszosci widoczna czesc skory to twarz.

Edytowane przez MariushO
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale tam jest "twarzy i skóry". O ile sa efekt skóry może odpowiadać jakiś tam shader, to nie wiem co nam generuje tą realistyczną twarz.

Może chodzić o inne shadery na twarzy (jak shadery oczu), a może nawet przy współpracy z Nvidią wykorzystali FaceWorks do dynamicznej animacji mimiki twarzy na podstawie danych z USC. Nie wiem czy tak było, ale jest ogólnie wiele rzeczy, które mogły się przyczynić do napisania osobno i twarzy i skóry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności