Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

[ATTACH=CONFIG]97086[/ATTACH]

 

Cześć.

Pewnie większość z was miała już okazję oglądać niesamowiete prace Lee Griggs`a i jego światy zrobione z X-gen particles.

Zainspirowało mnie to do własnych poszukiwań w tym temacie. Chciałem sprawdzić czy w MODO też da się robić tego typu abstrakcyjne prace.

Oto wynik - MODO daje radę. Użyłem Particle modfiers, renderowane w MODO z użyciem natywnego renderera. DOF - jako Tilt Shift w photoshopie.

Na moim portfolio na Behance na dole możecie pobrać sobie zestaw tapetek na pulpit. Pozdrawiam.

https://www.behance.net/gallery/20674173/Particle-worlds-created-with-MODO

Tomasz.

 

ce1b9ff4bce189dfe45f4a4f53eb81b0.jpg

 

 

043628ec62f1d6bc0c31b2a6adf7ecdd.jpg

c3ff59c5b3fdb2cb5cc244999afbd053.jpg

3fe6a32089d5b0b90694b6ce42d6cd52.jpg

9cde1485d1254afb520d034e436eb1b2.jpg

53a1b926d46ab58c9a1421b85aa3d4c8.jpgc0c368a1ad6e714342e23d7f2113ac2c.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
miło się na to patrzy ... smaczne :)

 

A dziękuję bardzo :-)

 

- - - Updated - - -

 

Oczywiście Mateuszu. :-) Ale kto bywa na forum the Foundry ten wie.

Zresztą już czesniej widziałem prace Lee - tylko nie do końca wiedziałem jak to zrobić i czy Modo ma wszystko co potrzeba aby konkurować z Xgenem. Dzięki tutorialowi Grega zacząłem zabawę - i dołożyłem kilka swoich pomysłow. Ale to niebawem dopiero bo właśnie robię :-)

 

pozdrawiam.

Napisano (edytowane)

Działaj działaj i pokazuj, ja się przekopuję przez niekompletną, nic nie tłumaczącą dokumentację nodów i modifierów i prawie zerowe źródła w postaci scen żeby zrobić sobie własne projekty a'la particle landscapes prawidłowo z taką możliwością kontroli (np koloru) jaka jest w xgenie. Niestety na razie pomimo dużej ilości godzin kombinowania - nie wychodzi.

Ostatnio nawet jeden typ zauważył, że chyba brakuje jednego shader input noda (jest w dokumentacji ,nie ma go w modo, i nie idzie go wywołać przez komendę np.) co może być właśnie tym brakującym klockiem.

Edytowane przez uzumakishadow
Napisano
Działaj działaj i pokazuj, ja się przekopuję przez niekompletną, nic nie tłumaczącą dokumentację nodów i modifierów i prawie zerowe źródła w postaci scen żeby zrobić sobie własne projekty a'la particle landscapes prawidłowo z taką możliwością kontroli (np koloru) jaka jest w xgenie. Niestety na razie pomimo dużej ilości godzin kombinowania - nie wychodzi.

Ostatnio nawet jeden typ zauważył, że chyba brakuje jednego shader input noda (jest w dokumentacji ,nie ma go w modo, i nie idzie go wywołać przez komendę np.) co może być właśnie tym brakującym klockiem.

 

Humm A co więcej nie każdy z nodów działa jak powinien... ehh No ale właśnie się przekopuję :-)

Napisano

OK, to jak znajdziesz jak wysamplować prawidłowo ray koloru na powierzchni (dowolnej), przenieść go na partikla (zrobionego z generatora nie z symulacji) a potem na replikę bez artefaktów to daj znać bo ja już prawię o tym śnie... :D




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności