Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

[ATTACH=CONFIG]97086[/ATTACH]

 

Cześć.

Pewnie większość z was miała już okazję oglądać niesamowiete prace Lee Griggs`a i jego światy zrobione z X-gen particles.

Zainspirowało mnie to do własnych poszukiwań w tym temacie. Chciałem sprawdzić czy w MODO też da się robić tego typu abstrakcyjne prace.

Oto wynik - MODO daje radę. Użyłem Particle modfiers, renderowane w MODO z użyciem natywnego renderera. DOF - jako Tilt Shift w photoshopie.

Na moim portfolio na Behance na dole możecie pobrać sobie zestaw tapetek na pulpit. Pozdrawiam.

https://www.behance.net/gallery/20674173/Particle-worlds-created-with-MODO

Tomasz.

 

ce1b9ff4bce189dfe45f4a4f53eb81b0.jpg

 

 

043628ec62f1d6bc0c31b2a6adf7ecdd.jpg

c3ff59c5b3fdb2cb5cc244999afbd053.jpg

3fe6a32089d5b0b90694b6ce42d6cd52.jpg

9cde1485d1254afb520d034e436eb1b2.jpg

53a1b926d46ab58c9a1421b85aa3d4c8.jpgc0c368a1ad6e714342e23d7f2113ac2c.jpg

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor
miło się na to patrzy ... smaczne :)

 

A dziękuję bardzo :-)

 

- - - Updated - - -

 

Oczywiście Mateuszu. :-) Ale kto bywa na forum the Foundry ten wie.

Zresztą już czesniej widziałem prace Lee - tylko nie do końca wiedziałem jak to zrobić i czy Modo ma wszystko co potrzeba aby konkurować z Xgenem. Dzięki tutorialowi Grega zacząłem zabawę - i dołożyłem kilka swoich pomysłow. Ale to niebawem dopiero bo właśnie robię :-)

 

pozdrawiam.

Napisano

Działaj działaj i pokazuj, ja się przekopuję przez niekompletną, nic nie tłumaczącą dokumentację nodów i modifierów i prawie zerowe źródła w postaci scen żeby zrobić sobie własne projekty a'la particle landscapes prawidłowo z taką możliwością kontroli (np koloru) jaka jest w xgenie. Niestety na razie pomimo dużej ilości godzin kombinowania - nie wychodzi.

Ostatnio nawet jeden typ zauważył, że chyba brakuje jednego shader input noda (jest w dokumentacji ,nie ma go w modo, i nie idzie go wywołać przez komendę np.) co może być właśnie tym brakującym klockiem.

Edytowane przez uzumakishadow

Napisano
  • Autor
Działaj działaj i pokazuj, ja się przekopuję przez niekompletną, nic nie tłumaczącą dokumentację nodów i modifierów i prawie zerowe źródła w postaci scen żeby zrobić sobie własne projekty a'la particle landscapes prawidłowo z taką możliwością kontroli (np koloru) jaka jest w xgenie. Niestety na razie pomimo dużej ilości godzin kombinowania - nie wychodzi.

Ostatnio nawet jeden typ zauważył, że chyba brakuje jednego shader input noda (jest w dokumentacji ,nie ma go w modo, i nie idzie go wywołać przez komendę np.) co może być właśnie tym brakującym klockiem.

 

Humm A co więcej nie każdy z nodów działa jak powinien... ehh No ale właśnie się przekopuję :-)

Napisano

OK, to jak znajdziesz jak wysamplować prawidłowo ray koloru na powierzchni (dowolnej), przenieść go na partikla (zrobionego z generatora nie z symulacji) a potem na replikę bez artefaktów to daj znać bo ja już prawię o tym śnie... :D

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.