tomerk Napisano 25 Październik 2014 Napisano 25 Październik 2014 [ATTACH=CONFIG]97086[/ATTACH] Cześć. Pewnie większość z was miała już okazję oglądać niesamowiete prace Lee Griggs`a i jego światy zrobione z X-gen particles. Zainspirowało mnie to do własnych poszukiwań w tym temacie. Chciałem sprawdzić czy w MODO też da się robić tego typu abstrakcyjne prace. Oto wynik - MODO daje radę. Użyłem Particle modfiers, renderowane w MODO z użyciem natywnego renderera. DOF - jako Tilt Shift w photoshopie. Na moim portfolio na Behance na dole możecie pobrać sobie zestaw tapetek na pulpit. Pozdrawiam. https://www.behance.net/gallery/20674173/Particle-worlds-created-with-MODO Tomasz.
uzumakishadow Napisano 25 Październik 2014 Napisano 25 Październik 2014 No jeszcze Cię zainspirował Greg Leuenberger http://community.thefoundry.co.uk/discussion/topic.aspx?f=8&t=93164 który zrobił na ten temat tutki oraz Laurent "Tartiflette" http://community.thefoundry.co.uk/discussion/topic.aspx?f=8&t=92074 ;)
artzgodka Napisano 25 Październik 2014 Napisano 25 Październik 2014 miło się na to patrzy ... smaczne :)
tomerk Napisano 25 Październik 2014 Autor Napisano 25 Październik 2014 miło się na to patrzy ... smaczne :) A dziękuję bardzo :-) - - - Updated - - - Oczywiście Mateuszu. :-) Ale kto bywa na forum the Foundry ten wie. Zresztą już czesniej widziałem prace Lee - tylko nie do końca wiedziałem jak to zrobić i czy Modo ma wszystko co potrzeba aby konkurować z Xgenem. Dzięki tutorialowi Grega zacząłem zabawę - i dołożyłem kilka swoich pomysłow. Ale to niebawem dopiero bo właśnie robię :-) pozdrawiam.
uzumakishadow Napisano 25 Październik 2014 Napisano 25 Październik 2014 (edytowane) Działaj działaj i pokazuj, ja się przekopuję przez niekompletną, nic nie tłumaczącą dokumentację nodów i modifierów i prawie zerowe źródła w postaci scen żeby zrobić sobie własne projekty a'la particle landscapes prawidłowo z taką możliwością kontroli (np koloru) jaka jest w xgenie. Niestety na razie pomimo dużej ilości godzin kombinowania - nie wychodzi. Ostatnio nawet jeden typ zauważył, że chyba brakuje jednego shader input noda (jest w dokumentacji ,nie ma go w modo, i nie idzie go wywołać przez komendę np.) co może być właśnie tym brakującym klockiem. Edytowane 25 Październik 2014 przez uzumakishadow
tomerk Napisano 25 Październik 2014 Autor Napisano 25 Październik 2014 Działaj działaj i pokazuj, ja się przekopuję przez niekompletną, nic nie tłumaczącą dokumentację nodów i modifierów i prawie zerowe źródła w postaci scen żeby zrobić sobie własne projekty a'la particle landscapes prawidłowo z taką możliwością kontroli (np koloru) jaka jest w xgenie. Niestety na razie pomimo dużej ilości godzin kombinowania - nie wychodzi. Ostatnio nawet jeden typ zauważył, że chyba brakuje jednego shader input noda (jest w dokumentacji ,nie ma go w modo, i nie idzie go wywołać przez komendę np.) co może być właśnie tym brakującym klockiem. Humm A co więcej nie każdy z nodów działa jak powinien... ehh No ale właśnie się przekopuję :-)
uzumakishadow Napisano 25 Październik 2014 Napisano 25 Październik 2014 OK, to jak znajdziesz jak wysamplować prawidłowo ray koloru na powierzchni (dowolnej), przenieść go na partikla (zrobionego z generatora nie z symulacji) a potem na replikę bez artefaktów to daj znać bo ja już prawię o tym śnie... :D
tomerk Napisano 27 Październik 2014 Autor Napisano 27 Październik 2014 Dzięki Adku :-) Cieszę się, że Ci się podoba. :-)
Rekomendowane odpowiedzi