Napisano 25 Październik 201410 l [ATTACH=CONFIG]97086[/ATTACH] Cześć. Pewnie większość z was miała już okazję oglądać niesamowiete prace Lee Griggs`a i jego światy zrobione z X-gen particles. Zainspirowało mnie to do własnych poszukiwań w tym temacie. Chciałem sprawdzić czy w MODO też da się robić tego typu abstrakcyjne prace. Oto wynik - MODO daje radę. Użyłem Particle modfiers, renderowane w MODO z użyciem natywnego renderera. DOF - jako Tilt Shift w photoshopie. Na moim portfolio na Behance na dole możecie pobrać sobie zestaw tapetek na pulpit. Pozdrawiam. https://www.behance.net/gallery/20674173/Particle-worlds-created-with-MODO Tomasz.
Napisano 25 Październik 201410 l No jeszcze Cię zainspirował Greg Leuenberger http://community.thefoundry.co.uk/discussion/topic.aspx?f=8&t=93164 który zrobił na ten temat tutki oraz Laurent "Tartiflette" http://community.thefoundry.co.uk/discussion/topic.aspx?f=8&t=92074 ;)
Napisano 25 Październik 201410 l Autor miło się na to patrzy ... smaczne :) A dziękuję bardzo :-) - - - Updated - - - Oczywiście Mateuszu. :-) Ale kto bywa na forum the Foundry ten wie. Zresztą już czesniej widziałem prace Lee - tylko nie do końca wiedziałem jak to zrobić i czy Modo ma wszystko co potrzeba aby konkurować z Xgenem. Dzięki tutorialowi Grega zacząłem zabawę - i dołożyłem kilka swoich pomysłow. Ale to niebawem dopiero bo właśnie robię :-) pozdrawiam.
Napisano 25 Październik 201410 l Działaj działaj i pokazuj, ja się przekopuję przez niekompletną, nic nie tłumaczącą dokumentację nodów i modifierów i prawie zerowe źródła w postaci scen żeby zrobić sobie własne projekty a'la particle landscapes prawidłowo z taką możliwością kontroli (np koloru) jaka jest w xgenie. Niestety na razie pomimo dużej ilości godzin kombinowania - nie wychodzi. Ostatnio nawet jeden typ zauważył, że chyba brakuje jednego shader input noda (jest w dokumentacji ,nie ma go w modo, i nie idzie go wywołać przez komendę np.) co może być właśnie tym brakującym klockiem. Edytowane 25 Październik 201410 l przez uzumakishadow
Napisano 25 Październik 201410 l Autor Działaj działaj i pokazuj, ja się przekopuję przez niekompletną, nic nie tłumaczącą dokumentację nodów i modifierów i prawie zerowe źródła w postaci scen żeby zrobić sobie własne projekty a'la particle landscapes prawidłowo z taką możliwością kontroli (np koloru) jaka jest w xgenie. Niestety na razie pomimo dużej ilości godzin kombinowania - nie wychodzi. Ostatnio nawet jeden typ zauważył, że chyba brakuje jednego shader input noda (jest w dokumentacji ,nie ma go w modo, i nie idzie go wywołać przez komendę np.) co może być właśnie tym brakującym klockiem. Humm A co więcej nie każdy z nodów działa jak powinien... ehh No ale właśnie się przekopuję :-)
Napisano 25 Październik 201410 l OK, to jak znajdziesz jak wysamplować prawidłowo ray koloru na powierzchni (dowolnej), przenieść go na partikla (zrobionego z generatora nie z symulacji) a potem na replikę bez artefaktów to daj znać bo ja już prawię o tym śnie... :D