Skocz do zawartości

Problem z przybliżoną mapą przy renderingu.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Jestem początkującą osobą w 3ds max i aktualnie robię kurs, który nabyłem. Niestety napotkałem pewien problem, którego nie mogę rozwiązać szperając od kilku dni po angielskich forach i oficjalnej stronie maxa. Przeleciałem już chyba wszystkie wpisy w pomocy dotyczące tego zakresu i nadal nic. Problem polega na tym, że mapa którą dodaję jako background i environment w oknie roboczym wyświetla mi się perfekcyjnie ale niestety renderer z niewiadomych powodów przybliża mi ją tym samym niszcząc całą pracę (piksele, ucięta bitmapa) Jest gdzieś opcja zmiany ustawień i pomniejszenia tego tła (od razu mówię, że oddalenie kamery, zmiana rozdzielczości itp. nie pomaga)? Z góry dzięki, liczę że chociaż tutaj znajdę odpowiedź :)

<a href=http://www.pl.image-share.com/upload/348/40m.jpg' alt='40m.jpg'> 41m.jpg[/img]

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć

Z panelu exposure control Przeciągasz mapę envirounment map do slotu materiału (z klonowaniem instance) , w material editor można wybrać metodę mapowania (zakładka coordinates-mapping) max domyślnie ustawia metodę "spherical Environment" , należy ją zmienić na "Screen"

Powinno zadziałać

Napisano

Pomogło! Wielkie dzięki. Tyle się z tym męczyłem.... i nawet kombinowałem w material editorze ale nie wpadłem na zrobienie instancji... Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności