Jump to content
  • 0

Problem z przybliżoną mapą przy renderingu.


Question

Witam.

Jestem początkującą osobą w 3ds max i aktualnie robię kurs, który nabyłem. Niestety napotkałem pewien problem, którego nie mogę rozwiązać szperając od kilku dni po angielskich forach i oficjalnej stronie maxa. Przeleciałem już chyba wszystkie wpisy w pomocy dotyczące tego zakresu i nadal nic. Problem polega na tym, że mapa którą dodaję jako background i environment w oknie roboczym wyświetla mi się perfekcyjnie ale niestety renderer z niewiadomych powodów przybliża mi ją tym samym niszcząc całą pracę (piksele, ucięta bitmapa) Jest gdzieś opcja zmiany ustawień i pomniejszenia tego tła (od razu mówię, że oddalenie kamery, zmiana rozdzielczości itp. nie pomaga)? Z góry dzięki, liczę że chociaż tutaj znajdę odpowiedź :)

<a href=http://www.pl.image-share.com/upload/348/40m.jpg' alt='40m.jpg'> 41m.jpg[/img]

Link to post
Share on other sites

2 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Cześć

Z panelu exposure control Przeciągasz mapę envirounment map do slotu materiału (z klonowaniem instance) , w material editor można wybrać metodę mapowania (zakładka coordinates-mapping) max domyślnie ustawia metodę "spherical Environment" , należy ją zmienić na "Screen"

Powinno zadziałać

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy