Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

cześć, zrobiłem sobie materiał zadrukowanej siatki, ale na renderze pojawia się na nim odbicie nie rozumiem dlaczego. Materiał jest zupełnie nie odbijający. W oddzielonej przestrzeni w modelu jest tylko jeden komplet mebli, a na wizualizacji wygląda jakby były dwa.

Kojarzy mi się to ze zjawiskiem dyfrakcji, ale nie chce mi się wierzyć, że vray sam to ogarnął bez mojej ingerencji.

 

Tak czy inaczej prosiłbym o pomoc jak zrobić, żeby takiego odbicia nie było.

 

http://zapodaj.net/e9ddcb0d030aa.jpg.html

 

http://zapodaj.net/2fed6cd858bdf.jpg.html

 

http://zapodaj.net/80fba819203c8.jpg.html

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zamiast w refraction wrzuć mapę w slot opacity.

 

Dokładnie to załamanie śiwiatła, wrzucając mapę w refraction sam się o to prosisz.

Masz też ustawione mieszanie mapy na 40% z podstawowym czarnym kolorem refrakcji, co w rezultacie daje efekt nie pełnej przezroczystości dla białego koloru na mapie i tam dla vraya jest materiał, w którym światło się załamuje. Model siatki nie ma grubość co dodatkowo potęguje efekt bo vray oblicza go jakby był nieskończenie gruby.

Edytowane przez stormwind

Napisano
  • Autor

Działa idealnie. Masz jeszcze jakieś sugestie jak ulepszyć ten materiał? Model siatki powinien mieć grubość?

Napisano

Próbuj, testuj.

Jak dodasz grubość, np. przez modyfikator shell z materiał uzyska więcej głębi ale pamiętaj, że przy użyciu mapy opacity nie będzie to fizycznie prawdziwy otwór a tylko zobaczysz tylną ścianą z otworami a miedzy nimi pustkę.

Do tego możesz użyć jeszczę mapy bump, np z rozmytą teksturą opacity, ale to też zależy od tego czy krawędzie otworów mają być ostre, czy delikatnie wklęsłe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.